Klient:
Ogólnopolskie Centrum
Zaburzeń Odżywiania

Rodzaj projektu:
Kampania Outdoor

Rok:
2023

Brief

OCZO to sieć gabinetów, specjalizujących się w leczeniu zaburzeń odżywiania, które w kompleksowy sposób pomagają osobom zmagającym się tego typu problemami. Ich skuteczność wynika z połączenia opieki specjalistów z kilku dziedzin między innymi: psychologii, psychoterapii, psychiatrii, dietetyki i zajęć trenerami personalnymi.

Klientowi zależało, aby przekaz trafił do pacjentów na wczesnym etapie rozwoju zaburzeń.

Rozwiązanie

Po dogłębnym reaserchu i wielu rozmowach ze specjalistami z OCZO zdecydowaliśmy się na kampanię opartą na hasłach, będących najczęstszymi myślami, wypowiadanymi przez pacjentów. Jednym z nich było „Żyję, aby jeść”.

Przekaz celowo unika drastycznych zdjęć, znanych z innych kampanii związanych z zaburzeniami odżywiania. Pacjenci na wczesnym etapie zaburzeń nie identyfikują się ze obrazami skrajnych typów sylwetek, a to do nich skierowana była kampania.

Terapeutom z ośrodka zależało też, aby kreacje nie zawierały odwołań do odchudzania i porównań typu osoba szczupła/ otyła, ponieważ takie komunikaty mogą stanowić dodatkowe wyzwalacze dla osób zmagających się z zaburzeniami odżywiania.

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Inne projekty: