SEM – co to jest i dlaczego warto w to inwestować?
"PPC, SEO i SEM - co to takiego?", zastanawiasz się, widząc te skróty? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule. Dowiesz się też, dlaczego warto inwestować w SEM. SEM - co to?Rozwinięcie…
"PPC, SEO i SEM - co to takiego?", zastanawiasz się, widząc te skróty? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule. Dowiesz się też, dlaczego warto inwestować w SEM. SEM - co to?Rozwinięcie…
Trudno znaleźć w marketingu bardziej kontrowersyjny temat niż clickbaitowe tytuły - czy warto je stosować mimo ich złej sławy? U większości odbiorców budzą raczej negatywne skojarzenia, z internetową prasą bulwarową.…
Kto wie, czy marketing szeptany (buzz marketing) nie powstał jako pierwsza forma marketingu w ogóle. Ze sporym prawdopodobieństwem tak było. Nietrudno wyobrazić sobie scenkę z czasów prehistorycznych, w której ludzie…
Sztuczna inteligencja (AI, SI) szturmem zdobywa nagłówki artykułów i znajduje się w centrum nowinek w niemal każdej branży. Marketing nie jest wyjątkiem, a można nawet powiedzieć, że był jednym z…
Upselling to jedna z technik sprzedażowych ciesząca się niezbyt dobrą sławą. Niektórym kojarzy się jedynie ze zwiększaniem zysków firmy. To jednak uproszczone spojrzenie. Uczciwie stosowany upselling może przynieść korzyści nie…
Prowadzenie bloga na stronie wymaga sporego zaangażowania, samozaparcia i czasu - na myślenie, pisanie i publikowanie. Czy warto wkładać w to tyle wysiłku? Prawda jest taka, że... ... nie możesz…
Jako ludzie mamy pewną przypadłość. Musimy być naprawdę bardzo zadowoleni z jakichś produktów lub usług, aby chcieć pozostawić na ich temat pozytywne opinie w internecie. Ale jeśli coś nie spełnia…
Wiele marek prześciga się w wymyślaniu jak najbardziej oryginalnych kreacji nawiązujących do aktualnych wydarzeń. Cóż, jak wiemy, bywa różnie. Spod pióra (a raczej klawiatury) specjalistów od social mediów wychodzą czasem…
UX i UI to dwa podejścia do projektowania m.in. produktów, stron internetowych, aplikacji. Choć różnice między nimi rysują się dość wyraźnie, to jednak są one ze sobą nierozerwalnie związane i…
Reklama ambientowa, choć nie jest nowym formatem, ciągle świetnie się sprawdza. Dzięki sporemu ładunkowi kreatywności i zaangażowaniu odbiorców ten format kampanii ma spory potencjał, aby stać się viralem. Czym jest…