Ochrona danych w marketingu – błędy
28 stycznia jest Dniem Ochrony Danych Osobowych. To dobry pretekst do tego, żeby zastanowić się, jakie grzechy przeciwko bezpieczeństwu informacji na temat odbiorców zdarzają się marketerom. Chcecie zadbać o to,…
28 stycznia jest Dniem Ochrony Danych Osobowych. To dobry pretekst do tego, żeby zastanowić się, jakie grzechy przeciwko bezpieczeństwu informacji na temat odbiorców zdarzają się marketerom. Chcecie zadbać o to,…
Korzystanie z grafik dostępnych w Internecie przy projektowaniu treści marketingowych to rozwiązanie proste, wygodne i przyjemne. Trzeba jednak pamiętać, żeby robić to z uwzględnieniem prawa autorskiego. Podpowiadamy, co oznaczają licencje…
Samopromujące się reklamy bez wydatków na emisję - brzmi jak marzenie każdego marketera. A marzenia mają to do siebie, że czasami się spełniają. Także to! Niektóre kampanie są tak interesujące…
Od kilkunastu lat na początku każdego roku głośno jest w mediach o Blue Monday, czyli najbardziej poniedziałkowym poniedziałku ze wszystkich poniedziałków. To właśnie on ma być najbardziej depresyjnym dniem spośród…
Możliwości, które dają kampanie online, są bardzo kuszące. Dzięki nim mamy szansę dotrzeć do ściśle określonej grupy, na bieżąco sprawdzać i optymalizować ustawienia reklam oraz reklamować prawie wszystko. No właśnie…
O tym, że oszustwo w reklamie nie popłaca, przekonała się kilka lat temu jedna z marek odzieżowych. Początek pięknej historii o miłości...Pewna Amerykanka, przedstawiająca się jako Dee Dee, opublikowała na…
Żeby przykuć uwagę odbiorcy, trzeba zaproponować mu coś naprawdę interesującego. A najlepiej stopniowo budować jego ciekawość, co dodatkowo go zaangażuje. Jak to zrobić? Wypuścić teaser. Czym jest teaser?Najprościej mówiąc teaser…
Trudno wypromować swój biznes, nie inwestując w marketing i reklamę. Jest jednak kilka rzeczy, które można zrobić bezkosztowo. Sprawdźcie naszych 5 sposobów na działania marketingowe za darmo! Konsultacje z ekspertamiW…
Nawet jeśli bardzo się staramy, niemożliwe jest czuwanie na swoich mediach społecznościowych 24 godziny na dobę. A w niektórych branżach czas (odpowiedzi na wiadomość) to pieniądz. W takiej sytuacji sprawę…
Ściągnięcie odbiorców na stronę internetową to już połowa sukcesu. Teraz wystarczy ich już tylko na niej zatrzymać... Czasem to zadanie okazuje się trudniejsze niż się wydawało. Jeśli zastanawiasz się: "Dlaczego…