Skip to content
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Na zdjęciu widać odkurzacz, który nawiązuje do tematu wpisu - marki Hoover, która dała przykład na to, czego nie robić w marketingu

Kampania Hoovera – czego nie robić w marketingu

  • Post published:13 lutego 2023
  • Post category:Reklamowe wpadki

Hoover to znana firma, słynąca głównie ze swoich odkurzaczy. Mało by brakowało, a do teraz przetrwałoby tylko wspomnienie o niej. I to dość niechlubne. Wypuszczenie zmodyfikowanej wersji kampanii, która przyniosła…

Czytaj dalejKampania Hoovera – czego nie robić w marketingu
Na zdjęciu widać zmiotkę i szufelkę, które symbolizują to, żeby nie zamiatać trudnych sytuacji pod dywan. Wiąże się to z tym, jak reagować na negatywne komentarze?

Jak reagować na negatywne komentarze? Garść porad

  • Post published:9 lutego 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Niestety nie zawsze jest miło i kolorowo… Czasem trafi się klient wyjątkowo wymagający, innym razem możesz mieć gorszy dzień i kontakt z klientem nie przebiega tak, jak powinien. I mamy…

Czytaj dalejJak reagować na negatywne komentarze? Garść porad
Na grafice widać pięć śrubokrętów, które symbolizują darmowe narzędzia od Google

Przydatne i darmowe narzędzia od Google

  • Post published:2 lutego 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Wszystkie narzędzia, których potrzebujesz do zarządzania swoim biznesem, czasem, pracą i mediami społecznościowymi, masz właściwie pod ręką - w telefonie, ewentualnie w komputerze. Z wielu z nich możesz korzystać bezpłatnie.…

Czytaj dalejPrzydatne i darmowe narzędzia od Google
Na grafice widać klawiaturę i leżącą na niej kłódkę. Symbolizuje ona bezpieczeństwo, do którego odnosi się temat wpisu: ochrona danych w marketingu

Ochrona danych w marketingu – błędy

  • Post published:28 stycznia 2023
  • Post category:Porady marketingowe

28 stycznia jest Dniem Ochrony Danych Osobowych. To dobry pretekst do tego, żeby zastanowić się, jakie grzechy przeciwko bezpieczeństwu informacji na temat odbiorców zdarzają się marketerom. Chcecie zadbać o to,…

Czytaj dalejOchrona danych w marketingu – błędy
Na zdjęciu widać aparat fotograficzny, który nawiązuje do tematu wpisu: licencje na grafiki

Sprawdzaj licencje na grafiki, nie naginaj prawa

  • Post published:25 stycznia 2023
  • Post category:Prawo w reklamie

Korzystanie z grafik dostępnych w Internecie przy projektowaniu treści marketingowych to rozwiązanie proste, wygodne i przyjemne. Trzeba jednak pamiętać, żeby robić to z uwzględnieniem prawa autorskiego. Podpowiadamy, co oznaczają licencje…

Czytaj dalejSprawdzaj licencje na grafiki, nie naginaj prawa
Na grafice znajduje się pilot do napędzanej nim zabawki, który nawiązuje do samonapędzania się. To skojarzenie nawiązujące do pytania czym jest viral

Czym jest viral? Spełnieniem marzeń marketera

  • Post published:19 stycznia 2023
  • Post category:Słownik marketingowy

Samopromujące się reklamy bez wydatków na emisję - brzmi jak marzenie każdego marketera. A marzenia mają to do siebie, że czasami się spełniają. Także to! Niektóre kampanie są tak interesujące…

Czytaj dalejCzym jest viral? Spełnieniem marzeń marketera
Na grafice widać koszulkę z napisem "I hate Mondays" oraz napis: Czy Blue Monday to poniedziałek gorszy niż zwykle?

Czy Blue Monday to poniedziałek gorszy niż zwykle?

  • Post published:16 stycznia 2023
  • Post category:Reklamowe wpadki

Od kilkunastu lat na początku każdego roku głośno jest w mediach o Blue Monday, czyli najbardziej poniedziałkowym poniedziałku ze wszystkich poniedziałków. To właśnie on ma być najbardziej depresyjnym dniem spośród…

Czytaj dalejCzy Blue Monday to poniedziałek gorszy niż zwykle?
Na grafice widać lampkę, która symbolizuje prześwietlanie zasad Google Ads. Wpis dotyczy tego, czego nie wolno w Google Ads

Czego nie wolno w Google Ads?

  • Post published:12 stycznia 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Możliwości, które dają kampanie online, są bardzo kuszące. Dzięki nim mamy szansę dotrzeć do ściśle określonej grupy, na bieżąco sprawdzać i optymalizować ustawienia reklam oraz reklamować prawie wszystko. No właśnie…

Czytaj dalejCzego nie wolno w Google Ads?
Na grafice widać dwa serca, które odnoszą się do tematu wpisu: oszustwa w reklamie związanego z graniem na ludzkich emocjach

Oszustwo w reklamie nie popłaca

  • Post published:9 stycznia 2023
  • Post category:Reklamowe wpadki

O tym, że oszustwo w reklamie nie popłaca, przekonała się kilka lat temu jedna z marek odzieżowych. Początek pięknej historii o miłości...Pewna Amerykanka, przedstawiająca się jako Dee Dee, opublikowała na…

Czytaj dalejOszustwo w reklamie nie popłaca
Na grafice znajdują się baterie, symbolizujące możliwość doładowania zainteresowania kampanią, do czego wykorzystany zostanie teaser

Jak dodać kampanii aury tajemniczości? Wypuść teaser

  • Post published:3 stycznia 2023
  • Post category:Słownik marketingowy

Żeby przykuć uwagę odbiorcy, trzeba zaproponować mu coś naprawdę interesującego. A najlepiej stopniowo budować jego ciekawość, co dodatkowo go zaangażuje. Jak to zrobić? Wypuścić teaser. Czym jest teaser?Najprościej mówiąc teaser…

Czytaj dalejJak dodać kampanii aury tajemniczości? Wypuść teaser
  • Go to the previous page
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 7
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram