Skip to content
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Na grafice widać lalkę oraz pluszowego misia obrazujące tematykę wpisu: research. Napis głosi: Brak researchu pogrążył Gerbera na rynku afrykańskim

Research ma znaczenie – wtopa Gerbera

  • Post published:14 listopada 2022
  • Post category:Reklamowe wpadki

Research i rozpoznanie grupy odbiorców są niezwykle ważne. Osoby zajmujące się marketingiem i reklamą doskonale zdają sobie z tego sprawę. Przynajmniej w teorii... Przeczytajcie, jaką wtopę zaliczył Gerber. Odpowiedni research…

Czytaj dalejResearch ma znaczenie – wtopa Gerbera
Na grafice widać zegarek, który nawiązuje do tematu wpisu: Czym jest RTM? Treść napisu to: Czym jest real-time marketing? Czyli dlaczego warto w swojej komunikacji nawiązywać do bieżących wydarzeń

Czym jest RTM (real-time marketing)?

  • Post published:5 listopada 2022
  • Post category:Słownik marketingowy

Dostępność ogromnej liczby mediów i źródeł informacji powoduje, że szybka reakcja na wydarzenia to obecnie dla wielu marek być albo nie być. Błyskotliwa odpowiedź na to, co dzieje się w…

Czytaj dalejCzym jest RTM (real-time marketing)?
Na grafice widać lupę symbolizującą prognozy dla e-commerce Napis głosi: Czego będzie szukał Polak na zakupach: prognozy zakupowe na najbliższe miesiące.

Prognozy dla e-commerce – raport z badań DHL Parcel

  • Post published:31 października 2022
  • Post category:Bez kategorii

DHL Parcel w ostatnim czasie (sierpień 2022) przeprowadziło badania konsumenckie “Prognozy zakupowe w e-commerce na najbliższe miesiące”. Publikujemy najciekawsze wyniki zaprezentowane w raporcie oraz najważniejszy wniosek, jaki można z nich…

Czytaj dalejPrognozy dla e-commerce – raport z badań DHL Parcel
Grafika przedstawia rękawice bokserskie, co symbolizuje czyn nieuczciwej konkurencji. Napis brzmi: O konkurencji dobrze albo wcale, czyli co jeszcze zabronione jest w reklamie.

Czyn nieuczciwej konkurencji, czyli o zakazie w reklamie

  • Post published:23 października 2022
  • Post category:Prawo w reklamie

Z poprzednich wpisów wiecie już, że istnieją kategorie produktów, których reklamować nie można. Czasem jest to bezwzględny zakaz, a czasem istnieją wyjątki, które pozwalają na reklamę po spełnieniu pewnych warunków.…

Czytaj dalejCzyn nieuczciwej konkurencji, czyli o zakazie w reklamie
Na grafice widać starszą panią puszczającą bańki mydlane. Grafika obrazuje reklamy z seniorami. Na grafice jest również napis: Trochę śmiechu, trochę wzruszeń: przegląd reklam z udziałem seniorów.

Reklamy z seniorami – przegląd

  • Post published:20 października 2022
  • Post category:Przegląd reklam

Czy wiedzieliście, że seniorzy to jedna z najczęściej świętujących grup? Swoje dni obchodzą 1 października i 14 listopada, ale też dziś, 20 października. Z tej okazji przygotowaliśmy przegląd - prezentujemy…

Czytaj dalejReklamy z seniorami – przegląd
Grafika przedstawia skoroszyt, w którym umieszczona jest kartka z nagłówkiem brief. Na grafice jest też napis: "Podstawa współpracy agencji reklamowej z klientem: bez briefu ani rusz!"

Brief – podstawa współpracy z klientem

  • Post published:15 października 2022
  • Post category:Słownik marketingowy

Nie będzie przesadą, jeśli stwierdzimy, że brief to podstawa współpracy agencji reklamowej lub marketingowej z klientem. Jest dokumentem, w którym klient zawiera najważniejsze informacje dotyczące planowanej kampanii i zadania agencji.…

Czytaj dalejBrief – podstawa współpracy z klientem
Lejek sprzedażowy środkowa część ukazana poprzez sznurek ułożony w kształt serca

Lejek sprzedażowy – środkowa część

  • Post published:12 października 2022
  • Post category:Bez kategorii

Lejek sprzedażowy składa się z trzech podstawowych etapów. Jego środkowa część to tak zwane MoFu. Przekaz kierujemy do osób, które już wiedzą o istnieniu naszej marki. Mogły one np. zetknąć…

Czytaj dalejLejek sprzedażowy – środkowa część
Grafika przedstawia worek, który symbolizuje zbieranie grupy - lejek sprzedażowy na pierwszym etapie. Jest też napis "Czym jest ToFu w marketingu?"

Lejek sprzedażowy – pierwszy etap

  • Post published:10 października 2022
  • Post category:Bez kategorii

Tematem jednego z ostatnich naszych wpisów był lejek sprzedażowy. Przypomnijmy, że jest on zbudowany z trzech części. Jego celem jest przeprowadzenie potencjalnie zainteresowanych odbiorców przez cały proces - od zdobycia…

Czytaj dalejLejek sprzedażowy – pierwszy etap
Read more about the article UTM builder – co to i jak korzystać?

UTM builder – co to i jak korzystać?

  • Post published:17 września 2022
  • Post category:Bez kategorii

Jeśli zżera Cię ciekawość, skąd pochodzi ruch na Twojej stronie, to znaczy, że nie korzystasz jeszcze z utm builder. Campaign Utm Builder to narzędzie od Google’a, które możliwi Ci sprawdzanie…

Czytaj dalejUTM builder – co to i jak korzystać?
Jubileuszowa reklama Fanty zobrazowana poprzez kalendarz

Reklama Fanty – nie zawsze warto grać nostalgią

  • Post published:9 sierpnia 2022
  • Post category:Reklamowe wpadki

Nostalgiczna reklama Fanty z okazji jej jubileuszu - tu przecież nie może być wpadki! Temat wdzięczny i sympatyczny. Tęsknota za starymi dobrymi czasami włącza się czasem każdemu, a przecież słodki…

Czytaj dalejReklama Fanty – nie zawsze warto grać nostalgią
  • Go to the previous page
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram