Skip to content
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Kwiaty i napis "mama" obrazujące mamy w reklamie

Mamy w reklamie – przegląd najlepszych kampanii na Dzień Matki

  • Post published:26 maja 2022
  • Post category:Przegląd reklam

Najważniejsze osoby w naszym życiu, rodzicielki, opiekunki przyjaciółki. Zobaczcie, jak pokazywane są nasze ukochane mamy w reklamie! Bez reżyserii - więź dziecka i mamy w reklamie biżuteriiReklama Pandory - do…

Czytaj dalejMamy w reklamie – przegląd najlepszych kampanii na Dzień Matki
Na grafice widać blister z tabletkami, który nawiązuje do tego, jak reklamować leki zgodnie z prawem. Na grafice znajduje się też napis: Jak reklamować produkty lecznicze zgodnie z prawem?

Jak reklamować leki zgodnie z prawem?

  • Post published:22 maja 2022
  • Post category:Prawo w reklamie

Produkty lecznicze to druga kategoria produktów, którą obejmuje zakaz reklamowania. Dotyczy on jednak tylko części z nich. Zachęcamy do przeczytania wpisu, z którego dowiecie się, jak reklamować leki zgodnie z…

Czytaj dalejJak reklamować leki zgodnie z prawem?
niezniszczalne volvo ukazane symbolicznie jako metalowy samochodzik

Volvo chciało być niezniszczalne i przedobrzyło – Fakap mondays#5

  • Post published:16 maja 2022
  • Post category:Reklamowe wpadki

O tym, jak Volvo był niezniszczalne, ale zniszczyło swój wizerunek. Czasami niektóre marki wręcz proszą się o kryzys wizerunkowy… Volvo niezniszczalne - początek mitu Agencja reklamowa, z którą marka wtedy…

Czytaj dalejVolvo chciało być niezniszczalne i przedobrzyło – Fakap mondays#5
Na grafice widać szklankę i kieliszki, które ilustrują zakaz reklamowania alkoholu. Na grafice jest też napis: Jak to jest z tym reklamowaniem alkoholu?

Zakaz reklamowania alkoholu

  • Post published:28 kwietnia 2022
  • Post category:Prawo w reklamie

W jednym z ostatnich wpisów (do przeczytania tutaj) wskazaliśmy, jakich produktów i usług nie wolno reklamować. Jedną z obowiązujących zasad jest zakaz reklamowania alkoholu. Przecież widuję reklamy piwa...Zastanawiacie się pewnie,…

Czytaj dalejZakaz reklamowania alkoholu
Na grafice widać kodeksy, m.in. kodeks cywilny, który symbolizuje prawo. Grafika nawiązuje do tego, co jest zakazane w reklamach. Napis głosi: nieznajomość prawa szkodzi. Niektórych kategorii produktów nie można reklamować w Polsce.

Co jest zakazane w reklamach?

  • Post published:17 kwietnia 2022
  • Post category:Prawo w reklamie

Nieznajomość prawa szkodzi i nie zwalnia z jego przestrzegania. To stara prawda, która obowiązuje też w świecie marketingu. Warto wiedzieć, co jest zakazane w reklamach, aby nie narazić się na…

Czytaj dalejCo jest zakazane w reklamach?
Połączenie słów Nigeria i gaz, które obrazują, że Rosjanie źle dobrali naming

Rosjanie spierniczą nawet nazwę – Fakap mondays #4

  • Post published:28 marca 2022
  • Post category:Reklamowe wpadki

Od miesiąca obserwujemy nieudolność rosyjskiego wojska podczas napaści na Ukrainę. Nie będziemy ukrywać, że cieszy nas to bardzo, że Rosjanie są takimi patałachami. W dzisiejszym odcinku będzie krótko o tym,…

Czytaj dalejRosjanie spierniczą nawet nazwę – Fakap mondays #4
Tablica z zapisanymi skrótami rozliczeń, cost per

Cost per… – czyli który model rozliczenia kampanii wybrać?

  • Post published:25 lutego 2022
  • Post category:Porady marketingowe

Planujesz kampanię, otrzymujesz różne oferty, warianty… Chcesz to jakoś porównać, ale jak? Wszędzie widzisz tajemnicze CPM, CPV, CTR, CPL… Od tych skrótów może się aż zakręcić w głowie. To nic…

Czytaj dalejCost per… – czyli który model rozliczenia kampanii wybrać?
Tabletki wraz z nożem symbolizujące zły insight reklamy leku

Insight konsumencki zmasakrowany w reklamie leku. Fakapmondays#3

  • Post published:21 lutego 2022
  • Post category:Reklamowe wpadki

Insight konsumencki to w najprostszych słowach zbiór motywacji naszej grupy docelowej. Przygotowując reklamę, marketer powinien wcielić się w rolę swojego potencjalnego klienta i odpowiedzieć sobie na pytanie: co sprawia, że…

Czytaj dalejInsight konsumencki zmasakrowany w reklamie leku. Fakapmondays#3
zły naming mcdonalds ukazany poprzez oapkowanie po zestawie

Naming, który trafił na zły czas – Fakap Mondays #2

  • Post published:14 lutego 2022
  • Post category:Reklamowe wpadki

Naming marek i produktów to wbrew pozorom niezłe pole minowe. Jednak co może pójść źle, kiedy jesteś specem od marketingu McDonalds's i masz po prostu wymyślić jakieś słowo i dodać…

Czytaj dalejNaming, który trafił na zły czas – Fakap Mondays #2
Regulamin konkursu w mediach społecznościowych przedstawiony jako zgniecione karki wypadające z głowy

Regulamin konkursu – 5 punktów, które możesz skopiować

  • Post published:11 lutego 2022
  • Post category:Porady marketingowe

Nie wiesz, jak napisać regulamin konkursu na Facebooku lub Instagramie? Łap Śmiało naszą szybką ściągawkę! Pamiętaj jednak, że wpis odnosi się do KONKURSU, a NIE LOTERII. Odpadają więc wszystkie rozdawki…

Czytaj dalejRegulamin konkursu – 5 punktów, które możesz skopiować
  • Go to the previous page
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram