Czy ton i głos marki to to samo?
Głos i ton określają sposób komunikacji marki z odbiorcami. Niekiedy oba pojęcia są ze sobą łączone, a nawet stosowanie zamiennie. Sprawdź, na czym polega różnica między nimi oraz jak i…
Głos i ton określają sposób komunikacji marki z odbiorcami. Niekiedy oba pojęcia są ze sobą łączone, a nawet stosowanie zamiennie. Sprawdź, na czym polega różnica między nimi oraz jak i…
Aby zachęcić odbiorców do skorzystania z Twojej oferty, musisz przemówić do nich ich językiem. Czyli wykorzystać komunikat, które odpowie na pytanie "co ja będę z tego miał?". Sprawdź, czym charakteryzuje…
Newslettery i email marketing to jedna z najpowszechniejszych i najskuteczniejszych technik promocji marki. Jednak potrzebna jest jedna rzecz, bez której nie da się prowadzić takich działań - baza odbiorców. Jak…
Personal branding jako element strategii marketingowej pozwala nadać firmie "ludzką twarz". I to dosłownie. Konsumenci lubią takie działania - dzięki temu lepiej zapamiętują markę i zyskuje ona w ich oczach…
Neuromarketing pozwala zrozumieć zachowania i reakcje konsumentów, np. w odpowiedzi na prezentowane materiały reklamowe. Dzięki temu łatwiej określić, na co odbiorcy zwracają uwagę, jakie odczucia wywołują dane treści, produkty lub…
Jeśli prowadzisz kampanię, to naturalne, że chcesz jak najszybciej zobaczyć jej efekty. A gdy nie widać ich od razu, łatwo o decyzję, żeby z prowadzonych działań zrezygnować. Takie podejście może…
Przeciętna osoba korzystająca ze standardowej skrzynki mailingowej otrzymuje co najmniej kilka wiadomości dziennie. Nie zawsze ma czas i ochotę się z nimi zapoznawać. Mimo to taka droga wciąż jest skutecznym…
Nikt nie jest samotną wyspą - marki również. Aby przetrwać, muszą wychodzić naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom konsumentów. A te są jasne. Klienci coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na sam…
Niekiedy pojawia się potrzeba, by zmienić coś w wizerunku marki. Czasem chodzi o drobny element, np. logo, a czasem - o rewolucję. Niezależnie od zakresu modyfikacji, kluczem do sukcesu jest…
UGC jest skrótem od User Generated Content, co oznacza "treści wygenerowane przez użytkowników". Termin występuje też pod nazwami consumer-generated media (CGM) lub user-created content (UCC). Samo pojęcie i idea są znane od dawna. Jednak można…