Czym jest KPI w kampaniach marketingowych?
Sposobów i możliwości prowadzenia marketingu mamy obecnie tyle, że można wręcz mówić o klęsce urodzaju. Nie ma dwóch takich samych biznesów i nie da się założyć, że to, co zadziałało…
Sposobów i możliwości prowadzenia marketingu mamy obecnie tyle, że można wręcz mówić o klęsce urodzaju. Nie ma dwóch takich samych biznesów i nie da się założyć, że to, co zadziałało…
Kampanie reklamowe online dają sporo możliwości wyboru różnych parametrów, także w zakresie celu, jaki chcemy za pomocą takiej kampanii osiągnąć. Z tym aspektem wiąże się też, ile, a przede wszystkim…
Co to remarketing? W pewnym sensie to sztuka ;) Sztuka “wbicia się” ze swoją komunikacją w odpowiedni moment. Chodzi o to, by subtelnie przypomnieć o sobie i swojej ofercie akurat…
Ciekawe historie i opowieści – kto z nas nie lubi ich słuchać (lub oglądać). Dawno, dawno temu… ktoś stwierdził, że tę naszą słabość do opowiadań warto wykorzystać w kreowaniu reklam.…
E-mail marketing bywa kojarzony ze spamem. Niekiedy słusznie, bo część marek stosuje to narzędzie w niezbyt przyjazny użytkownikowi sposób. ;) Ale kampanie mailingowe, odpowiednio wykorzystane, to świetny kanał komunikacji z…
Sztuczna inteligencja rozwija się w sporym tempie, także w obszarze marketingu. Przykładem na to, jak można ją wykorzystać w działaniach na rzecz marki, są chatboty. Co to takiego i w…
Pionierem użycia terminu „personal branding” był Tom Peters, autorytet z zakresu biznesu i zarządzania, który zastosował go w 1997 roku w swoim artykule „The Brand Called You”. To właśnie on…
Intuicja podpowiada nam, że odpowiedź na pytanie "Komu ufamy w kwestii polecanych produktów i usług?" brzmi "bliskim lub osobom, które przynajmniej znamy osobiście". Nic bardziej mylnego, jak mawiał klasyk. Specjaliści…
Zakładając biznes, wierzymy, że będzie on przynosił zyski. Niezależnie od tego, czy to początek działalności, czy firma funkcjonuje już od dłuższego czasu, brak sprzedaży może być frustrujący. Aby poradzić sobie…
Analiza danych sprzedażowych to jeden z kluczowych elementów strategii marketingowej. To dzięki niej możesz sprawdzić, czy działania przynoszą oczekiwane rezultaty. Ale co zrobić, gdy sposoby promocji są coraz bardziej zaawansowane…