Jak prowadzić skuteczne kampanie remarketingowe?
Co to remarketing? W pewnym sensie to sztuka ;) Sztuka “wbicia się” ze swoją komunikacją w odpowiedni moment. Chodzi o to, by subtelnie przypomnieć o sobie i swojej ofercie akurat…
Co to remarketing? W pewnym sensie to sztuka ;) Sztuka “wbicia się” ze swoją komunikacją w odpowiedni moment. Chodzi o to, by subtelnie przypomnieć o sobie i swojej ofercie akurat…
Ciekawe historie i opowieści – kto z nas nie lubi ich słuchać (lub oglądać). Dawno, dawno temu… ktoś stwierdził, że tę naszą słabość do opowiadań warto wykorzystać w kreowaniu reklam.…
E-mail marketing bywa kojarzony ze spamem. Niekiedy słusznie, bo część marek stosuje to narzędzie w niezbyt przyjazny użytkownikowi sposób. ;) Ale kampanie mailingowe, odpowiednio wykorzystane, to świetny kanał komunikacji z…
Sztuczna inteligencja rozwija się w sporym tempie, także w obszarze marketingu. Przykładem na to, jak można ją wykorzystać w działaniach na rzecz marki, są chatboty. Co to takiego i w…
Pionierem użycia terminu „personal branding” był Tom Peters, autorytet z zakresu biznesu i zarządzania, który zastosował go w 1997 roku w swoim artykule „The Brand Called You”. To właśnie on…
Intuicja podpowiada nam, że odpowiedź na pytanie "Komu ufamy w kwestii polecanych produktów i usług?" brzmi "bliskim lub osobom, które przynajmniej znamy osobiście". Nic bardziej mylnego, jak mawiał klasyk. Specjaliści…
Zakładając biznes, wierzymy, że będzie on przynosił zyski. Niezależnie od tego, czy to początek działalności, czy firma funkcjonuje już od dłuższego czasu, brak sprzedaży może być frustrujący. Aby poradzić sobie…
Analiza danych sprzedażowych to jeden z kluczowych elementów strategii marketingowej. To dzięki niej możesz sprawdzić, czy działania przynoszą oczekiwane rezultaty. Ale co zrobić, gdy sposoby promocji są coraz bardziej zaawansowane…
"PPC, SEO i SEM - co to takiego?", zastanawiasz się, widząc te skróty? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule. Dowiesz się też, dlaczego warto inwestować w SEM. SEM - co to?Rozwinięcie…
Trudno znaleźć w marketingu bardziej kontrowersyjny temat niż clickbaitowe tytuły - czy warto je stosować mimo ich złej sławy? U większości odbiorców budzą raczej negatywne skojarzenia, z internetową prasą bulwarową.…