Skip to content
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • Oferta
    • Agencja social media
      • Prowadzenie profili społecznościowych
      • Prowadzenie instagram
      • Prowadzenie tik tok
      • Prowadzenie facebook
      • Obsługa marek na LinkedIn
      • Obsługa kanałów na YouTube
      • Analityka social media
      • Strategie komunikacji w social mediach
      • Audyty i konsultacje social media
    • Projektowanie stron www
      • Projektowanie stron internetowych dla firm
    • Reklamy
      • Google Ads
      • Reklama sklepu internetowego
      • Kampania Meta Ads
      • Instagram Ads
      • LinkedIn Ads
      • YouTube Ads
    • Copywriting
    • Grafik
      • Rebranding
      • Branding – Systemy Identyfikacji Wizualnej
      • Prezentacje firmowe
      • Grafiki do social media
      • Banery i formaty reklamowe
      • Projektowanie graficzne logo
      • Projektowanie opakowań
      • Projekt graficzny ulotki
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
    • Akcje marketingowe
      • Konkursy internetowe
      • Loterie konsumenckie
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
    • Agencja social media
      • Prowadzenie profili społecznościowych
      • Prowadzenie instagram
      • Prowadzenie tik tok
      • Prowadzenie facebook
      • Obsługa marek na LinkedIn
      • Obsługa kanałów na YouTube
      • Analityka social media
      • Strategie komunikacji w social mediach
      • Audyty i konsultacje social media
    • Projektowanie stron www
      • Projektowanie stron internetowych dla firm
    • Reklamy
      • Google Ads
      • Reklama sklepu internetowego
      • Kampania Meta Ads
      • Instagram Ads
      • LinkedIn Ads
      • YouTube Ads
    • Copywriting
    • Grafik
      • Rebranding
      • Branding – Systemy Identyfikacji Wizualnej
      • Prezentacje firmowe
      • Grafiki do social media
      • Banery i formaty reklamowe
      • Projektowanie graficzne logo
      • Projektowanie opakowań
      • Projekt graficzny ulotki
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
    • Akcje marketingowe
      • Konkursy internetowe
      • Loterie konsumenckie
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Na grafice widać zapalniczkę i cztery krzyżyki symbolizujące zakaz, ułożone z zapałek. Napis głosi: Wyroby tytoniowe obejmuje wyjątkowo rygorystyczny zakaz reklamowania. Grafika nawiązuje do tematu wpisu, jakim jest reklama papierosów.

Czy reklama papierosów jest dozwolona w Polsce?

  • Post published:14 czerwca 2022
  • Post category:Prawo w reklamie

Producentom wyrobów tytoniowych niewątpliwie zależy na reklamowaniu swoich produktów, ale nie mają takiej możliwości. W Polsce reklama papierosów, innych wyrobów tytoniowych i rekwizytów oraz symboli z nimi związanych jest zakazana.…

Czytaj dalejCzy reklama papierosów jest dozwolona w Polsce?
talerz i sztućce symbolizujące kanibalizację w marketingu

Kanibalizacja w marketingu – jak nie przejeść budżetu?

  • Post published:5 czerwca 2022
  • Post category:Porady marketingowe

Kanibalizacja w marketingu brzmi trochę niepokojąco... I słusznie, bo należy jej unikać, żeby nie wydawać budżetu na reklamę bezsensownie. Kanibalizacja to sytuacja, gdy nasz jeden produkt lub reklama “zjada” wyniki,…

Czytaj dalejKanibalizacja w marketingu – jak nie przejeść budżetu?
targetowanie zilustrowane przez strzałki w notatniku

Targetowanie – od czego zacząć?

  • Post published:28 maja 2022
  • Post category:Porady marketingowe

Targetowanie - a na co to komu? W jednym z naszych wpisów tłumaczyliśmy już, czemu nie ma grupy docelowej "wszyscy". Reklamy dla każdego są tak naprawę dla nikogo. W dużym…

Czytaj dalejTargetowanie – od czego zacząć?
Kwiaty i napis "mama" obrazujące mamy w reklamie

Mamy w reklamie – przegląd najlepszych kampanii na Dzień Matki

  • Post published:26 maja 2022
  • Post category:Przegląd reklam

Najważniejsze osoby w naszym życiu, rodzicielki, opiekunki przyjaciółki. Zobaczcie, jak pokazywane są nasze ukochane mamy w reklamie! Bez reżyserii - więź dziecka i mamy w reklamie biżuteriiReklama Pandory - do…

Czytaj dalejMamy w reklamie – przegląd najlepszych kampanii na Dzień Matki
Na grafice widać blister z tabletkami, który nawiązuje do tego, jak reklamować leki zgodnie z prawem. Na grafice znajduje się też napis: Jak reklamować produkty lecznicze zgodnie z prawem?

Jak reklamować leki zgodnie z prawem?

  • Post published:22 maja 2022
  • Post category:Prawo w reklamie

Produkty lecznicze to druga kategoria produktów, którą obejmuje zakaz reklamowania. Dotyczy on jednak tylko części z nich. Zachęcamy do przeczytania wpisu, z którego dowiecie się, jak reklamować leki zgodnie z…

Czytaj dalejJak reklamować leki zgodnie z prawem?
niezniszczalne volvo ukazane symbolicznie jako metalowy samochodzik

Volvo chciało być niezniszczalne i przedobrzyło – Fakap mondays#5

  • Post published:16 maja 2022
  • Post category:Reklamowe wpadki

O tym, jak Volvo był niezniszczalne, ale zniszczyło swój wizerunek. Czasami niektóre marki wręcz proszą się o kryzys wizerunkowy… Volvo niezniszczalne - początek mitu Agencja reklamowa, z którą marka wtedy…

Czytaj dalejVolvo chciało być niezniszczalne i przedobrzyło – Fakap mondays#5
Na grafice widać szklankę i kieliszki, które ilustrują zakaz reklamowania alkoholu. Na grafice jest też napis: Jak to jest z tym reklamowaniem alkoholu?

Zakaz reklamowania alkoholu

  • Post published:28 kwietnia 2022
  • Post category:Prawo w reklamie

W jednym z ostatnich wpisów (do przeczytania tutaj) wskazaliśmy, jakich produktów i usług nie wolno reklamować. Jedną z obowiązujących zasad jest zakaz reklamowania alkoholu. Przecież widuję reklamy piwa...Zastanawiacie się pewnie,…

Czytaj dalejZakaz reklamowania alkoholu
Na grafice widać kodeksy, m.in. kodeks cywilny, który symbolizuje prawo. Grafika nawiązuje do tego, co jest zakazane w reklamach. Napis głosi: nieznajomość prawa szkodzi. Niektórych kategorii produktów nie można reklamować w Polsce.

Co jest zakazane w reklamach?

  • Post published:17 kwietnia 2022
  • Post category:Prawo w reklamie

Nieznajomość prawa szkodzi i nie zwalnia z jego przestrzegania. To stara prawda, która obowiązuje też w świecie marketingu. Warto wiedzieć, co jest zakazane w reklamach, aby nie narazić się na…

Czytaj dalejCo jest zakazane w reklamach?
Połączenie słów Nigeria i gaz, które obrazują, że Rosjanie źle dobrali naming

Rosjanie spierniczą nawet nazwę – Fakap mondays #4

  • Post published:28 marca 2022
  • Post category:Reklamowe wpadki

Od miesiąca obserwujemy nieudolność rosyjskiego wojska podczas napaści na Ukrainę. Nie będziemy ukrywać, że cieszy nas to bardzo, że Rosjanie są takimi patałachami. W dzisiejszym odcinku będzie krótko o tym,…

Czytaj dalejRosjanie spierniczą nawet nazwę – Fakap mondays #4
Tablica z zapisanymi skrótami rozliczeń, cost per

Cost per… – czyli który model rozliczenia kampanii wybrać?

  • Post published:25 lutego 2022
  • Post category:Porady marketingowe

Planujesz kampanię, otrzymujesz różne oferty, warianty… Chcesz to jakoś porównać, ale jak? Wszędzie widzisz tajemnicze CPM, CPV, CTR, CPL… Od tych skrótów może się aż zakręcić w głowie. To nic…

Czytaj dalejCost per… – czyli który model rozliczenia kampanii wybrać?
  • Go to the previous page
  • 1
  • …
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram