Targetowanie – od czego zacząć?
Targetowanie - a na co to komu? W jednym z naszych wpisów tłumaczyliśmy już, czemu nie ma grupy docelowej "wszyscy". Reklamy dla każdego są tak naprawę dla nikogo. W dużym…
Targetowanie - a na co to komu? W jednym z naszych wpisów tłumaczyliśmy już, czemu nie ma grupy docelowej "wszyscy". Reklamy dla każdego są tak naprawę dla nikogo. W dużym…
Najważniejsze osoby w naszym życiu, rodzicielki, opiekunki przyjaciółki. Zobaczcie, jak pokazywane są nasze ukochane mamy w reklamie! Bez reżyserii - więź dziecka i mamy w reklamie biżuteriiReklama Pandory - do…
Produkty lecznicze to druga kategoria produktów, którą obejmuje zakaz reklamowania. Dotyczy on jednak tylko części z nich. Zachęcamy do przeczytania wpisu, z którego dowiecie się, jak reklamować leki zgodnie z…
O tym, jak Volvo był niezniszczalne, ale zniszczyło swój wizerunek. Czasami niektóre marki wręcz proszą się o kryzys wizerunkowy… Volvo niezniszczalne - początek mitu Agencja reklamowa, z którą marka wtedy…
W jednym z ostatnich wpisów (do przeczytania tutaj) wskazaliśmy, jakich produktów i usług nie wolno reklamować. Jedną z obowiązujących zasad jest zakaz reklamowania alkoholu. Przecież widuję reklamy piwa...Zastanawiacie się pewnie,…
Nieznajomość prawa szkodzi i nie zwalnia z jego przestrzegania. To stara prawda, która obowiązuje też w świecie marketingu. Warto wiedzieć, co jest zakazane w reklamach, aby nie narazić się na…
Od miesiąca obserwujemy nieudolność rosyjskiego wojska podczas napaści na Ukrainę. Nie będziemy ukrywać, że cieszy nas to bardzo, że Rosjanie są takimi patałachami. W dzisiejszym odcinku będzie krótko o tym,…
Planujesz kampanię, otrzymujesz różne oferty, warianty… Chcesz to jakoś porównać, ale jak? Wszędzie widzisz tajemnicze CPM, CPV, CTR, CPL… Od tych skrótów może się aż zakręcić w głowie. To nic…
Insight konsumencki to w najprostszych słowach zbiór motywacji naszej grupy docelowej. Przygotowując reklamę, marketer powinien wcielić się w rolę swojego potencjalnego klienta i odpowiedzieć sobie na pytanie: co sprawia, że…
Naming marek i produktów to wbrew pozorom niezłe pole minowe. Jednak co może pójść źle, kiedy jesteś specem od marketingu McDonalds's i masz po prostu wymyślić jakieś słowo i dodać…