Jak redagować reklamy Google Ads?
W zasadach, których należy przestrzegać przy tworzeniu reklamy w Google, opisane jest nie tylko to, co wolno, a czego nie wolno reklamować, ale też jak należy to robić. Te wytyczne…
W zasadach, których należy przestrzegać przy tworzeniu reklamy w Google, opisane jest nie tylko to, co wolno, a czego nie wolno reklamować, ale też jak należy to robić. Te wytyczne…
Gdy pobierasz raporty na temat swojej strony lub otrzymujesz je od osoby, która nią zarządza, na pewno nieraz zastanawiasz się, co oznaczają tajemnicze wskaźniki, o których mowa. Dziś omówimy jeden…
"Zaufały nam miliony klientów" - pewnie każdy z nas widział taki lub podobny zwrot w reklamie. Nadzieja na to, że slogan tego typu przekona odbiorców do marki, ma swoje uzasadnienie…
Które medium społecznościowe jest Waszym ulubionym? Pewnie część z Was stara się podążać z duchem czasu i korzysta z tych najnowszych. Inni z kolei preferują klasykę i stare, sprawdzone kanały.…
Różnego rodzaju narzędzia dają nam możliwość przeanalizowania tego, kto odwiedził naszą stronę, ile czasu na niej spędził i jakie wykonał kroki. My mamy zazwyczaj dostęp do danych zbiorczych i statystyk,…
Dziś historia o marce Pampers, która po sukcesie na Zachodzie chciała zawojować świat. Wybór padł na rynek japoński. Niestety reklama pampersów z bocianem transportującym zawiniątko nie przyniosła firmie sukcesu. Wręcz…
Nie chodzi tylko o to, aby stworzyć reklamę i puścić ją w świat. Liczy się to, do ilu osób dotrze, i ilu odbiorców ją zapamięta. To ogromne wyzwanie, jeśli wziąć…
Większość internautów korzysta z Sieci za pomocą urządzeń mobilnych. Nie odkrywamy tym stwierdzeniem Ameryki. Chcemy jednak zwrócić Twoją uwagę na to, że Google też to wie i skrzętnie wykorzystuje w…
Mailing to bardzo popularny sposób komunikacji z klientami (lub potencjalnymi klientami). Tą drogą można przesyłać praktycznie wszystkie rodzaje wiadomości - informacyjne, wizerunkowe, reklamowe. Ważne jednak, żeby działać zgodnie z prawem.…
Jak myślicie - czy marketing i reklama to to samo? Zdarza się, że oba pojęcia stosuje się zamiennie, ale raczej tylko w nieformalnej komunikacji. Tam, gdzie potrzebna jest precyzja, warto…