Koniec treści
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Na grafice znajduje się pilot do napędzanej nim zabawki, który nawiązuje do samonapędzania się. To skojarzenie nawiązujące do pytania czym jest viral

Czym jest viral? Spełnieniem marzeń marketera

  • Post published:19 stycznia 2023
  • Post category:Słownik marketingowy

Samopromujące się reklamy bez wydatków na emisję - brzmi jak marzenie każdego marketera. A marzenia mają to do siebie, że czasami się spełniają. Także to! Niektóre kampanie są tak interesujące…

Czytaj dalejCzym jest viral? Spełnieniem marzeń marketera
Na grafice widać koszulkę z napisem "I hate Mondays" oraz napis: Czy Blue Monday to poniedziałek gorszy niż zwykle?

Czy Blue Monday to poniedziałek gorszy niż zwykle?

  • Post published:16 stycznia 2023
  • Post category:Reklamowe wpadki

Od kilkunastu lat na początku każdego roku głośno jest w mediach o Blue Monday, czyli najbardziej poniedziałkowym poniedziałku ze wszystkich poniedziałków. To właśnie on ma być najbardziej depresyjnym dniem spośród…

Czytaj dalejCzy Blue Monday to poniedziałek gorszy niż zwykle?
Na grafice widać lampkę, która symbolizuje prześwietlanie zasad Google Ads. Wpis dotyczy tego, czego nie wolno w Google Ads

Czego nie wolno w Google Ads?

  • Post published:12 stycznia 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Możliwości, które dają kampanie online, są bardzo kuszące. Dzięki nim mamy szansę dotrzeć do ściśle określonej grupy, na bieżąco sprawdzać i optymalizować ustawienia reklam oraz reklamować prawie wszystko. No właśnie…

Czytaj dalejCzego nie wolno w Google Ads?
Na grafice widać dwa serca, które odnoszą się do tematu wpisu: oszustwa w reklamie związanego z graniem na ludzkich emocjach

Oszustwo w reklamie nie popłaca

  • Post published:9 stycznia 2023
  • Post category:Reklamowe wpadki

O tym, że oszustwo w reklamie nie popłaca, przekonała się kilka lat temu jedna z marek odzieżowych. Początek pięknej historii o miłości...Pewna Amerykanka, przedstawiająca się jako Dee Dee, opublikowała na…

Czytaj dalejOszustwo w reklamie nie popłaca
Na grafice znajdują się baterie, symbolizujące możliwość doładowania zainteresowania kampanią, do czego wykorzystany zostanie teaser

Jak dodać kampanii aury tajemniczości? Wypuść teaser

  • Post published:3 stycznia 2023
  • Post category:Słownik marketingowy

Żeby przykuć uwagę odbiorcy, trzeba zaproponować mu coś naprawdę interesującego. A najlepiej stopniowo budować jego ciekawość, co dodatkowo go zaangażuje. Jak to zrobić? Wypuścić teaser. Czym jest teaser?Najprościej mówiąc teaser…

Czytaj dalejJak dodać kampanii aury tajemniczości? Wypuść teaser
Na grafice widać żarówki, które kojarzą się z dogrzewaniem działań marketingowych. Grafika nawiązuje do tematu wpisu: działania marketingowe za darmo

5 sposobów na działania marketingowe za darmo

  • Post published:30 grudnia 2022
  • Post category:Porady marketingowe

Trudno wypromować swój biznes, nie inwestując w marketing i reklamę. Jest jednak kilka rzeczy, które można zrobić bezkosztowo. Sprawdźcie naszych 5 sposobów na działania marketingowe za darmo! Konsultacje z ekspertamiW…

Czytaj dalej5 sposobów na działania marketingowe za darmo
Na zdjęciu widać dwa telefony, a napis głosi: dzień dobry, czy to chatbot ?

Chatbot – czym jest i dlaczego warto go ustawić?

  • Post published:27 grudnia 2022
  • Post category:Słownik marketingowy

Nawet jeśli bardzo się staramy, niemożliwe jest czuwanie na swoich mediach społecznościowych 24 godziny na dobę. A w niektórych branżach czas (odpowiedzi na wiadomość) to pieniądz. W takiej sytuacji sprawę…

Czytaj dalejChatbot – czym jest i dlaczego warto go ustawić?
Na zdjęciu znajduje się breloczek w kształcie roweru, który symbolizuje temat wpisu: dlaczego klienci uciekają z mojej strony?

Gdy zastanawiasz się: Dlaczego klienci uciekają z mojej strony?

  • Post published:22 grudnia 2022
  • Post category:Porady marketingowe

Ściągnięcie odbiorców na stronę internetową to już połowa sukcesu. Teraz wystarczy ich już tylko na niej zatrzymać... Czasem to zadanie okazuje się trudniejsze niż się wydawało. Jeśli zastanawiasz się: "Dlaczego…

Czytaj dalejGdy zastanawiasz się: Dlaczego klienci uciekają z mojej strony?
Na zdjęciu widać roślinę, która symbolizuje wiecznie żywą treść. Na napisie widać pytanie: treści wiecznie żywe - czym jest evergreen content?

Treści wiecznie żywe – czym jest evergreen content?

  • Post published:17 grudnia 2022
  • Post category:Słownik marketingowy

W działaniach marketingowych warto skupiać się nie tylko na tym, co aktualne jest w danym momencie, ale też na treściach ponadczasowych. Takie wiecznie żywe (a właściwie dosłownie wiecznie zielone) przekazy…

Czytaj dalejTreści wiecznie żywe – czym jest evergreen content?
Na grafice znajduje się filiżanka i torebki herbaty. Napis głosi "Lipton utopił szansę na fajną promocję". Grafika nawiązuje do tematu wpisu, którym jest skuteczna promocja

Lipton i zbyt skuteczna promocja

  • Post published:12 grudnia 2022
  • Post category:Reklamowe wpadki

Lipton miał świetny pomysł na kampanię i zwiększenie sprzedaży swoich produktów. Jednak mały błąd spowodował, że herbaciany gigant stworzył marketingowe perpetuum mobile. I w rezultacie wyszła (nie)zbyt skuteczna promocja... Co…

Czytaj dalejLipton i zbyt skuteczna promocja
  • Go to the previous page
  • 1
  • …
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram