BoFu – ostatni etap lejka sprzedażowego
BoFu (Bottom of the Funnel) to ostatni etap lejka sprzedażowego. Ma on kluczowe znaczenie dla finalizacji sprzedaży produktu lub usługi oraz sprawienia, że klient będzie chciał do Ciebie wrócić. Ostatni…
BoFu (Bottom of the Funnel) to ostatni etap lejka sprzedażowego. Ma on kluczowe znaczenie dla finalizacji sprzedaży produktu lub usługi oraz sprawienia, że klient będzie chciał do Ciebie wrócić. Ostatni…
Z poprzednich wpisów wiecie już, że istnieją kategorie produktów, których reklamować nie można. Czasem jest to bezwzględny zakaz, a czasem istnieją wyjątki, które pozwalają na reklamę po spełnieniu pewnych warunków.…
Czy wiedzieliście, że seniorzy to jedna z najczęściej świętujących grup? Swoje dni obchodzą 1 października i 14 listopada, ale też dziś, 20 października. Z tej okazji przygotowaliśmy przegląd - prezentujemy…
Nie będzie przesadą, jeśli stwierdzimy, że brief to podstawa współpracy agencji reklamowej lub marketingowej z klientem. Jest dokumentem, w którym klient zawiera najważniejsze informacje dotyczące planowanej kampanii i zadania agencji.…
Lejek sprzedażowy składa się z trzech podstawowych etapów. Jego środkowa część to tak zwane MoFu. Przekaz kierujemy do osób, które już wiedzą o istnieniu naszej marki. Mogły one np. zetknąć…
Tematem jednego z ostatnich naszych wpisów był lejek sprzedażowy. Przypomnijmy, że jest on zbudowany z trzech części. Jego celem jest przeprowadzenie potencjalnie zainteresowanych odbiorców przez cały proces - od zdobycia…
Jeśli zżera Cię ciekawość, skąd pochodzi ruch na Twojej stronie, to znaczy, że nie korzystasz jeszcze z utm builder. Campaign Utm Builder to narzędzie od Google’a, które możliwi Ci sprawdzanie…
Nostalgiczna reklama Fanty z okazji jej jubileuszu - tu przecież nie może być wpadki! Temat wdzięczny i sympatyczny. Tęsknota za starymi dobrymi czasami włącza się czasem każdemu, a przecież słodki…
Lejek sprzedażowy to, mówiąc najprościej, ścieżka, jaką przechodzi klient od uświadomienia sobie, że Twoja firma w ogóle istnieje na rynku, aż do dokonania zakupu i zostania potencjalnym stałym klientem. Lejek…
Dlaczego warto połączyć WhatsApp ze swoim profilem Facebook? Przecież istnieje już opcja kontaktu przez Messenger. Czy to nie wystarczy? WhatsApp to jeden z najpopularniejszych komunikatorów, od Messengera odróżnia go to,…