Reklama Fanty – nie zawsze warto grać nostalgią
Nostalgiczna reklama Fanty z okazji jej jubileuszu - tu przecież nie może być wpadki! Temat wdzięczny i sympatyczny. Tęsknota za starymi dobrymi czasami włącza się czasem każdemu, a przecież słodki…
Nostalgiczna reklama Fanty z okazji jej jubileuszu - tu przecież nie może być wpadki! Temat wdzięczny i sympatyczny. Tęsknota za starymi dobrymi czasami włącza się czasem każdemu, a przecież słodki…
Lejek sprzedażowy to, mówiąc najprościej, ścieżka, jaką przechodzi klient od uświadomienia sobie, że Twoja firma w ogóle istnieje na rynku, aż do dokonania zakupu i zostania potencjalnym stałym klientem. Lejek…
Dlaczego warto połączyć WhatsApp ze swoim profilem Facebook? Przecież istnieje już opcja kontaktu przez Messenger. Czy to nie wystarczy? WhatsApp to jeden z najpopularniejszych komunikatorów, od Messengera odróżnia go to,…
Szybkość strony jest kluczowa, jeśli w reklamach kierujesz odbiorców na swoją www. Nikt z nas nie lubi przecież czekać aż witryna się załaduje... Zastanawiasz się pewnie, jak możesz się upewnić,…
Konwersja jako cel w kampaniach internetowych to bardzo szerokie pojęcie. Mówiąc najprościej, jest to konkretne działanie, jakie ma wykonać odbiorca Twojej kampanii. Jaka konwersja wariancie?Zastanów się, na czym Ci najbardziej…
Reklamowanie usług medycznych jest w Polsce zabronione. Zakaz dotyczy zwłaszcza tych usług, do których potrzebne jest skierowanie. Reklamowanie usług medycznych - wyjątkiTak, dobrze się domyślacie. Od zakazu reklamowania usług medycznych…
Uwielbiacie psy w reklamie? My Też! A dziś obchodzimy Dzień Psa, nie mogło więc u nas zabraknąć przeglądu kampanii z udziałem tych najwierniejszych z przyjaciół. Uwaga! Obejrzenie niektórych z poniższych…
Landing page (dosłownie: strona lądowania, a w skrócie LP), to, jak sama nazwa wskazuje, strona, na którą trafia osoba po kliknięciu w link. Takim linkiem jest np. odnośnik w wyszukiwarce,…
Producentom wyrobów tytoniowych niewątpliwie zależy na reklamowaniu swoich produktów, ale nie mają takiej możliwości. W Polsce reklama papierosów, innych wyrobów tytoniowych i rekwizytów oraz symboli z nimi związanych jest zakazana.…
Kanibalizacja w marketingu brzmi trochę niepokojąco... I słusznie, bo należy jej unikać, żeby nie wydawać budżetu na reklamę bezsensownie. Kanibalizacja to sytuacja, gdy nasz jeden produkt lub reklama “zjada” wyniki,…