Skip to content
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Marketing szeptany; zdjęcie dwóch rozmawiających lalek barbie

Czym jest marketing szeptany i o co tyle krzyku?

  • Post published:7 lipca 2024
  • Post category:Porady marketingowe/Słownik marketingowy

Kto wie, czy marketing szeptany (buzz marketing) nie powstał jako pierwsza forma marketingu w ogóle. Ze sporym prawdopodobieństwem tak było. Nietrudno wyobrazić sobie scenkę z czasów prehistorycznych, w której ludzie…

Czytaj dalejCzym jest marketing szeptany i o co tyle krzyku?
AI w reklamie; na grafice sztuczne okulary i wąsy

AI w reklamie. Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w marketingu?

  • Post published:3 lipca 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Sztuczna inteligencja (AI, SI) szturmem zdobywa nagłówki artykułów i znajduje się w centrum nowinek w niemal każdej branży. Marketing nie jest wyjątkiem, a można nawet powiedzieć, że był jednym z…

Czytaj dalejAI w reklamie. Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w marketingu?
Grafika przedstawiająca sportowy stepper; nawiązuje do tematu wpisu: czym jest up-selling - przenoszenie sprzedaży na wyższy poziom

Czym jest up-selling?

  • Post published:29 czerwca 2024
  • Post category:Słownik marketingowy

Upselling to jedna z technik sprzedażowych ciesząca się niezbyt dobrą sławą. Niektórym kojarzy się jedynie ze zwiększaniem zysków firmy. To jednak uproszczone spojrzenie. Uczciwie stosowany upselling może przynieść korzyści nie…

Czytaj dalejCzym jest up-selling?
Prowadzenie bloga na stronie sklepu - czy warto? Grafika z wózkiem sklepowym i notatnikiem

Prowadzenie bloga na stronie sklepu – czy warto?

  • Post published:25 czerwca 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Prowadzenie bloga na stronie wymaga sporego zaangażowania, samozaparcia i czasu - na myślenie, pisanie i publikowanie. Czy warto wkładać w to tyle wysiłku? Prawda jest taka, że... ... nie możesz…

Czytaj dalejProwadzenie bloga na stronie sklepu – czy warto?
Kostki do gry z plusami i minusami; pozytywne i negatywne opinie w internecie mają wpływ na decyzje zakupowe

Opinie w internecie – dlaczego należy pamiętać o moderowaniu opinii na temat marki

  • Post published:20 czerwca 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Jako ludzie mamy pewną przypadłość. Musimy być naprawdę bardzo zadowoleni z jakichś produktów lub usług, aby chcieć pozostawić na ich temat pozytywne opinie w internecie. Ale jeśli coś nie spełnia…

Czytaj dalejOpinie w internecie – dlaczego należy pamiętać o moderowaniu opinii na temat marki
Czy RTM jest warty zachodu? Grafika przedstawiająca stoper.

Czy RTM jest warty zachodu? Czy warto budować popularność na aktualnych wydarzeniach?

  • Post published:12 czerwca 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Wiele marek prześciga się w wymyślaniu jak najbardziej oryginalnych kreacji nawiązujących do aktualnych wydarzeń. Cóż, jak wiemy, bywa różnie. Spod pióra (a raczej klawiatury) specjalistów od social mediów wychodzą czasem…

Czytaj dalejCzy RTM jest warty zachodu? Czy warto budować popularność na aktualnych wydarzeniach?
zdjęcie medalu; UX i UI to dwie strony tego samego medalu

UX i UI. Jaka jest różnica?

  • Post published:6 czerwca 2024
  • Post category:Słownik marketingowy

UX i UI to dwa podejścia do projektowania m.in. produktów, stron internetowych, aplikacji. Choć różnice między nimi rysują się dość wyraźnie, to jednak są one ze sobą nierozerwalnie związane i…

Czytaj dalejUX i UI. Jaka jest różnica?
gliniany garnek - każda marka chciałaby mieć samonapełniający się garniec pełen pomysłów; reklama ambientowa

Reklama ambientowa – jak twórczo zaangażować konsumentów w przestrzeni publicznej?

  • Post published:1 czerwca 2024
  • Post category:Słownik marketingowy

Reklama ambientowa, choć nie jest nowym formatem, ciągle świetnie się sprawdza. Dzięki sporemu ładunkowi kreatywności i zaangażowaniu odbiorców ten format kampanii ma spory potencjał, aby stać się viralem. Czym jest…

Czytaj dalejReklama ambientowa – jak twórczo zaangażować konsumentów w przestrzeni publicznej?
Zdjęcie drewnianych klocków. Ilustracja tematu zwiększenie świadomości marki

Budowanie rozpoznawalności – kreatywne sposoby na zwiększenie świadomości marki

  • Post published:20 maja 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Dlaczego budowanie świadomości marki jest takie ważne? W większości branż konkurencja jest ogromna, a w wyścigu po uwagę konsumenta nie ma miejsca na sentymenty. Zwiększanie rozpoznawalności to konieczność, jeśli chcesz,…

Czytaj dalejBudowanie rozpoznawalności – kreatywne sposoby na zwiększenie świadomości marki
Google Ads jak pisać treści, które sprzedają. Koszyk sklepowy wypełniony długopisami.

Copywriting w Google Ads: Jak pisać teksty, które sprzedają?

  • Post published:8 maja 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Mogłoby się wydawać, że pisanie tekstów sprzedażowych to nie rocket science. Owszem, ale nie znaczy to, że copywriting to coś banalnego. W odróżnieniu od nauk ścisłych nie ma tu rozwiązań…

Czytaj dalejCopywriting w Google Ads: Jak pisać teksty, które sprzedają?
  • Go to the previous page
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • …
  • 18
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram