UX i UI. Jaka jest różnica?
UX i UI to dwa podejścia do projektowania m.in. produktów, stron internetowych, aplikacji. Choć różnice między nimi rysują się dość wyraźnie, to jednak są one ze sobą nierozerwalnie związane i…
UX i UI to dwa podejścia do projektowania m.in. produktów, stron internetowych, aplikacji. Choć różnice między nimi rysują się dość wyraźnie, to jednak są one ze sobą nierozerwalnie związane i…
Reklama ambientowa, choć nie jest nowym formatem, ciągle świetnie się sprawdza. Dzięki sporemu ładunkowi kreatywności i zaangażowaniu odbiorców ten format kampanii ma spory potencjał, aby stać się viralem. Czym jest…
Dlaczego budowanie świadomości marki jest takie ważne? W większości branż konkurencja jest ogromna, a w wyścigu po uwagę konsumenta nie ma miejsca na sentymenty. Zwiększanie rozpoznawalności to konieczność, jeśli chcesz,…
Mogłoby się wydawać, że pisanie tekstów sprzedażowych to nie rocket science. Owszem, ale nie znaczy to, że copywriting to coś banalnego. W odróżnieniu od nauk ścisłych nie ma tu rozwiązań…
Retargeting to sposób na to, aby przypomnieć o sobie użytkownikowi, który był na Twojej stronie, ale nie wykonał działania, na którym Ci zależy. Taka kampania to okazja do zwiększenia świadomości…
Niektórych użytkowników nie przekonują przekazy, które wręcz krzyczą “jestem reklamą, kliknij mnie”. Tacy odbiorcy poszukują treści merytorycznych. Dzięki nim rośnie siła content marketingu, a można powiedzieć, że reklama natywna to…
Przyznacie, że pop-upy to dość kontrowersyjny sposób na komunikację z odbiorcami? Ich skuteczność i odbiór przez użytkowników strony ciągle są tematem zażartych dyskusji między zwolennikami i przeciwnikami tej formy reklamy.…
Banery internetowe czasem bardziej irytują niż zachęcają do zapoznania się z ofertą. A czasem nie wywołują żadnej reakcji, bo nie są nawet zauważane. Kiedyś, gdy internet w Polsce jeszcze raczkował,…
Zewsząd słyszysz "Zainwestuj w Google Ads". "Co to właściwie jest?" - zastanawiasz się. Już wyjaśniamy! ;) Czym jest Google Ads?Google Ads (dawniej Google Adwords) to jedno z najbardziej popularnych i…
Posiadanie firmowej strony internetowej jest dziś w zasadzie koniecznością. “Jeśli czegoś nie ma w internecie, to nie istnieje” - mówi znane powiedzenie. I niektórzy faktycznie działają według tej zasady. Z…