Skip to content
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Tarcza do rzutek z wbitą w sam środek rzutką; nawiązanie do tematu strategie retargetingowe

Strategie retargetingowe, które przyciągają klientów

  • Post published:3 maja 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Retargeting to sposób na to, aby przypomnieć o sobie użytkownikowi, który był na Twojej stronie, ale nie wykonał działania, na którym Ci zależy. Taka kampania to okazja do zwiększenia świadomości…

Czytaj dalejStrategie retargetingowe, które przyciągają klientów
Piórko - reklama natywna i subtelność

Native advertising – jak reklama natywna może wzmocnić Twoją markę

  • Post published:29 kwietnia 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Niektórych użytkowników nie przekonują przekazy, które wręcz krzyczą “jestem reklamą, kliknij mnie”. Tacy odbiorcy poszukują treści merytorycznych. Dzięki nim rośnie siła content marketingu, a można powiedzieć, że reklama natywna to…

Czytaj dalejNative advertising – jak reklama natywna może wzmocnić Twoją markę
Diabeł z pudełka; analogia do wyskakujących reklam typu pop-upy

Pop-upy: zalety i wady wykorzystania ich w strategii marketingowej

  • Post published:24 kwietnia 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Przyznacie, że pop-upy to dość kontrowersyjny sposób na komunikację z odbiorcami? Ich skuteczność i odbiór przez użytkowników strony ciągle są tematem zażartych dyskusji między zwolennikami i przeciwnikami tej formy reklamy.…

Czytaj dalejPop-upy: zalety i wady wykorzystania ich w strategii marketingowej
Banery internetowe - jak zadbać o ich efektywność

Reklamowe banery internetowe – jak efektywnie używać ich na swojej stronie?

  • Post published:20 kwietnia 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Banery internetowe czasem bardziej irytują niż zachęcają do zapoznania się z ofertą. A czasem nie wywołują żadnej reakcji, bo nie są nawet zauważane. Kiedyś, gdy internet w Polsce jeszcze raczkował,…

Czytaj dalejReklamowe banery internetowe – jak efektywnie używać ich na swojej stronie?
Google Ads - co to

Google Ads – co to?

  • Post published:12 kwietnia 2024
  • Post category:Słownik marketingowy

Zewsząd słyszysz "Zainwestuj w Google Ads". "Co to właściwie jest?" - zastanawiasz się. Już wyjaśniamy! ;) Czym jest Google Ads?Google Ads (dawniej Google Adwords) to jedno z najbardziej popularnych i…

Czytaj dalejGoogle Ads – co to?
dobrze zaprojektowana strona; grafika laptopa z szablonem strony internetowej

Dlaczego dobrze zaprojektowana strona internetowa jest tak istotna dla Twojego biznesu?

  • Post published:6 kwietnia 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Posiadanie firmowej strony internetowej jest dziś w zasadzie koniecznością. “Jeśli czegoś nie ma w internecie, to nie istnieje” - mówi znane powiedzenie. I niektórzy faktycznie działają według tej zasady. Z…

Czytaj dalejDlaczego dobrze zaprojektowana strona internetowa jest tak istotna dla Twojego biznesu?
roas a roi; grafika wagi

ROAS a ROI – jakie są różnice?

  • Post published:2 kwietnia 2024
  • Post category:Słownik marketingowy

Zrozumienie, czego dotyczą podstawowe marketingowe wskaźniki, jest kluczowe dla skutecznego monitorowania efektywności działań. Bez tego wszelkie raporty i wyniki z przeprowadzonych kampanii będą brzmieć jak czarna magia. W poprzednim wpisie…

Czytaj dalejROAS a ROI – jakie są różnice?
czym jest roas; kalkulator

Czym jest ROAS i jak go obliczyć?

  • Post published:26 marca 2024
  • Post category:Słownik marketingowy

Jedną z kluczowych zasad prowadzenia skutecznego marketingu jest analizowanie efektywności swoich działań. W tym celu najlepiej posługiwać się nie "surowymi" danymi, tylko wartościami względnymi. Są nimi m.in. koszt jednego kliknięcia…

Czytaj dalejCzym jest ROAS i jak go obliczyć?
Facebook Ads czy Instagram Ads - co wybrać?

Facebook Ads czy Instagram Ads: która platforma lepsza dla Twojej kampanii?

  • Post published:21 marca 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Klęska urodzaju bywa… no właśnie, klęską i przekleństwem. Czasem im więcej opcji do wyboru, tym trudniej podjąć jakąś decyzję. Niektórzy z pewnością mają takie poczucie, gdy stoją przed dylematem, jak…

Czytaj dalejFacebook Ads czy Instagram Ads: która platforma lepsza dla Twojej kampanii?
social media w biznesie zdjęcie figurek lego

Social media w biznesie: jak efektywnie budować społeczność online?

  • Post published:16 marca 2024
  • Post category:Porady marketingowe

Rynek produktów i usług jest zdecydowanie rynkiem klienta. Konsumenci mają ogrom marek do wyboru, a do tego są coraz bardziej świadomi. Decyzje podejmują nie tylko na podstawie jakości, ceny i…

Czytaj dalejSocial media w biznesie: jak efektywnie budować społeczność online?
  • Go to the previous page
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • 18
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram