Koniec treści
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Na grafice umieszczony jest notatnik i długopis, które odwołują się do tematu: social media - przydatne narzędzia w zarządzaniu. Napis głosi: Niezbędnik w prowadzeniu biznesu i social mediów.

Social media – przydatne narzędzia

  • Post published:4 grudnia 2022
  • Post category:Porady marketingowe

Porządek w działaniach to jeden z kluczy do sukcesu w prowadzeniu biznesu. Żeby mieć większą kontrolę nad tym, co robimy, warto korzystać z przeznaczonych do tego aplikacji i stron. Ta…

Czytaj dalejSocial media – przydatne narzędzia
Na grafice widać lusterko, które symbolizuje działania wizerunkowe. Napis głosi "Marketingowy mit: po działania PR należy sięgać dopiero wtedy gdy marka ma kłopoty wizerunkowe"

Działania PR dopiero gdy pojawiają się kłopoty?

  • Post published:28 listopada 2022
  • Post category:Bez kategorii

Działania PR kojarzą się zazwyczaj jednoznacznie. Marka zaliczyła jakąś wtopę, więc teraz specjaliści od public relations muszą zadbać o przywrócenie jej pozytywnego wizerunku. Czy faktycznie PR przydaje się dopiero wtedy,…

Czytaj dalejDziałania PR dopiero gdy pojawiają się kłopoty?
Na grafice znajduje się strzykawka nawiązująca do medycyny estetycznej. Napis głosi: Świeży news na temat prawa w reklamie: zakaz reklamy medycyny estetycznej

Zakaz reklamy medycyny estetycznej

  • Post published:23 listopada 2022
  • Post category:Prawo w reklamie

Pisaliśmy sporo o prawie w marketingu, a zwłaszcza o zakazie promowania pewnych produktów i usług. Okazuje się, że to temat na czasie, bo ostatnio zrobiło się na ten temat głośno.…

Czytaj dalejZakaz reklamy medycyny estetycznej
Na grafice widać rolkę papieru toaletowego, która nawiązuje do tematu: reklamy w toaletach. Napis głosi: przegląd reklam toaletowych z okazji Dnia Toalet.

Reklamy w toaletach – przegląd z okazji Dnia Toalet

  • Post published:19 listopada 2022
  • Post category:Przegląd reklam

19 listopada obchodzimy bardzo ciekawe święto, jakim jest Światowy Dzień Toalet. To dobra okazja, żeby sprawdzić, po jakie chwyty sięgają twórcy reklam, żeby przyciągnąć uwagę w takim nietypowym miejscu. Zebraliśmy…

Czytaj dalejReklamy w toaletach – przegląd z okazji Dnia Toalet
Na grafice widać lalkę oraz pluszowego misia obrazujące tematykę wpisu: research. Napis głosi: Brak researchu pogrążył Gerbera na rynku afrykańskim

Research ma znaczenie – wtopa Gerbera

  • Post published:14 listopada 2022
  • Post category:Reklamowe wpadki

Research i rozpoznanie grupy odbiorców są niezwykle ważne. Osoby zajmujące się marketingiem i reklamą doskonale zdają sobie z tego sprawę. Przynajmniej w teorii... Przeczytajcie, jaką wtopę zaliczył Gerber. Odpowiedni research…

Czytaj dalejResearch ma znaczenie – wtopa Gerbera
Na grafice widać zegarek, który nawiązuje do tematu wpisu: Czym jest RTM? Treść napisu to: Czym jest real-time marketing? Czyli dlaczego warto w swojej komunikacji nawiązywać do bieżących wydarzeń

Czym jest RTM (real-time marketing)?

  • Post published:5 listopada 2022
  • Post category:Słownik marketingowy

Dostępność ogromnej liczby mediów i źródeł informacji powoduje, że szybka reakcja na wydarzenia to obecnie dla wielu marek być albo nie być. Błyskotliwa odpowiedź na to, co dzieje się w…

Czytaj dalejCzym jest RTM (real-time marketing)?
Na grafice widać lupę symbolizującą prognozy dla e-commerce Napis głosi: Czego będzie szukał Polak na zakupach: prognozy zakupowe na najbliższe miesiące.

Prognozy dla e-commerce – raport z badań DHL Parcel

  • Post published:31 października 2022
  • Post category:Bez kategorii

DHL Parcel w ostatnim czasie (sierpień 2022) przeprowadziło badania konsumenckie “Prognozy zakupowe w e-commerce na najbliższe miesiące”. Publikujemy najciekawsze wyniki zaprezentowane w raporcie oraz najważniejszy wniosek, jaki można z nich…

Czytaj dalejPrognozy dla e-commerce – raport z badań DHL Parcel
ostatni etap lejka sprzedażowego

BoFu – ostatni etap lejka sprzedażowego

  • Post published:28 października 2022
  • Post category:Porady marketingowe

BoFu (Bottom of the Funnel) to ostatni etap lejka sprzedażowego. Ma on kluczowe znaczenie dla finalizacji sprzedaży produktu lub usługi oraz sprawienia, że klient będzie chciał do Ciebie wrócić. Ostatni…

Czytaj dalejBoFu – ostatni etap lejka sprzedażowego
Grafika przedstawia rękawice bokserskie, co symbolizuje czyn nieuczciwej konkurencji. Napis brzmi: O konkurencji dobrze albo wcale, czyli co jeszcze zabronione jest w reklamie.

Czyn nieuczciwej konkurencji, czyli o zakazie w reklamie

  • Post published:23 października 2022
  • Post category:Prawo w reklamie

Z poprzednich wpisów wiecie już, że istnieją kategorie produktów, których reklamować nie można. Czasem jest to bezwzględny zakaz, a czasem istnieją wyjątki, które pozwalają na reklamę po spełnieniu pewnych warunków.…

Czytaj dalejCzyn nieuczciwej konkurencji, czyli o zakazie w reklamie
Na grafice widać starszą panią puszczającą bańki mydlane. Grafika obrazuje reklamy z seniorami. Na grafice jest również napis: Trochę śmiechu, trochę wzruszeń: przegląd reklam z udziałem seniorów.

Reklamy z seniorami – przegląd

  • Post published:20 października 2022
  • Post category:Przegląd reklam

Czy wiedzieliście, że seniorzy to jedna z najczęściej świętujących grup? Swoje dni obchodzą 1 października i 14 listopada, ale też dziś, 20 października. Z tej okazji przygotowaliśmy przegląd - prezentujemy…

Czytaj dalejReklamy z seniorami – przegląd
  • Go to the previous page
  • 1
  • …
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram