Skip to content
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Na grafice widać lalkę oraz pluszowego misia obrazujące tematykę wpisu: research. Napis głosi: Brak researchu pogrążył Gerbera na rynku afrykańskim

Research ma znaczenie – wtopa Gerbera

  • Post published:14 listopada 2022
  • Post category:Reklamowe wpadki

Research i rozpoznanie grupy odbiorców są niezwykle ważne. Osoby zajmujące się marketingiem i reklamą doskonale zdają sobie z tego sprawę. Przynajmniej w teorii... Przeczytajcie, jaką wtopę zaliczył Gerber. Odpowiedni research…

Czytaj dalejResearch ma znaczenie – wtopa Gerbera
Na grafice widać zegarek, który nawiązuje do tematu wpisu: Czym jest RTM? Treść napisu to: Czym jest real-time marketing? Czyli dlaczego warto w swojej komunikacji nawiązywać do bieżących wydarzeń

Czym jest RTM (real-time marketing)?

  • Post published:5 listopada 2022
  • Post category:Słownik marketingowy

Dostępność ogromnej liczby mediów i źródeł informacji powoduje, że szybka reakcja na wydarzenia to obecnie dla wielu marek być albo nie być. Błyskotliwa odpowiedź na to, co dzieje się w…

Czytaj dalejCzym jest RTM (real-time marketing)?
Na grafice widać lupę symbolizującą prognozy dla e-commerce Napis głosi: Czego będzie szukał Polak na zakupach: prognozy zakupowe na najbliższe miesiące.

Prognozy dla e-commerce – raport z badań DHL Parcel

  • Post published:31 października 2022
  • Post category:Bez kategorii

DHL Parcel w ostatnim czasie (sierpień 2022) przeprowadziło badania konsumenckie “Prognozy zakupowe w e-commerce na najbliższe miesiące”. Publikujemy najciekawsze wyniki zaprezentowane w raporcie oraz najważniejszy wniosek, jaki można z nich…

Czytaj dalejPrognozy dla e-commerce – raport z badań DHL Parcel
ostatni etap lejka sprzedażowego

BoFu – ostatni etap lejka sprzedażowego

  • Post published:28 października 2022
  • Post category:Porady marketingowe

BoFu (Bottom of the Funnel) to ostatni etap lejka sprzedażowego. Ma on kluczowe znaczenie dla finalizacji sprzedaży produktu lub usługi oraz sprawienia, że klient będzie chciał do Ciebie wrócić. Ostatni…

Czytaj dalejBoFu – ostatni etap lejka sprzedażowego
Grafika przedstawia rękawice bokserskie, co symbolizuje czyn nieuczciwej konkurencji. Napis brzmi: O konkurencji dobrze albo wcale, czyli co jeszcze zabronione jest w reklamie.

Czyn nieuczciwej konkurencji, czyli o zakazie w reklamie

  • Post published:23 października 2022
  • Post category:Prawo w reklamie

Z poprzednich wpisów wiecie już, że istnieją kategorie produktów, których reklamować nie można. Czasem jest to bezwzględny zakaz, a czasem istnieją wyjątki, które pozwalają na reklamę po spełnieniu pewnych warunków.…

Czytaj dalejCzyn nieuczciwej konkurencji, czyli o zakazie w reklamie
Na grafice widać starszą panią puszczającą bańki mydlane. Grafika obrazuje reklamy z seniorami. Na grafice jest również napis: Trochę śmiechu, trochę wzruszeń: przegląd reklam z udziałem seniorów.

Reklamy z seniorami – przegląd

  • Post published:20 października 2022
  • Post category:Przegląd reklam

Czy wiedzieliście, że seniorzy to jedna z najczęściej świętujących grup? Swoje dni obchodzą 1 października i 14 listopada, ale też dziś, 20 października. Z tej okazji przygotowaliśmy przegląd - prezentujemy…

Czytaj dalejReklamy z seniorami – przegląd
Grafika przedstawia skoroszyt, w którym umieszczona jest kartka z nagłówkiem brief. Na grafice jest też napis: "Podstawa współpracy agencji reklamowej z klientem: bez briefu ani rusz!"

Brief – podstawa współpracy z klientem

  • Post published:15 października 2022
  • Post category:Słownik marketingowy

Nie będzie przesadą, jeśli stwierdzimy, że brief to podstawa współpracy agencji reklamowej lub marketingowej z klientem. Jest dokumentem, w którym klient zawiera najważniejsze informacje dotyczące planowanej kampanii i zadania agencji.…

Czytaj dalejBrief – podstawa współpracy z klientem
Lejek sprzedażowy środkowa część ukazana poprzez sznurek ułożony w kształt serca

Lejek sprzedażowy – środkowa część

  • Post published:12 października 2022
  • Post category:Bez kategorii

Lejek sprzedażowy składa się z trzech podstawowych etapów. Jego środkowa część to tak zwane MoFu. Przekaz kierujemy do osób, które już wiedzą o istnieniu naszej marki. Mogły one np. zetknąć…

Czytaj dalejLejek sprzedażowy – środkowa część
Grafika przedstawia worek, który symbolizuje zbieranie grupy - lejek sprzedażowy na pierwszym etapie. Jest też napis "Czym jest ToFu w marketingu?"

Lejek sprzedażowy – pierwszy etap

  • Post published:10 października 2022
  • Post category:Bez kategorii

Tematem jednego z ostatnich naszych wpisów był lejek sprzedażowy. Przypomnijmy, że jest on zbudowany z trzech części. Jego celem jest przeprowadzenie potencjalnie zainteresowanych odbiorców przez cały proces - od zdobycia…

Czytaj dalejLejek sprzedażowy – pierwszy etap
Read more about the article UTM builder – co to i jak korzystać?

UTM builder – co to i jak korzystać?

  • Post published:17 września 2022
  • Post category:Bez kategorii

Jeśli zżera Cię ciekawość, skąd pochodzi ruch na Twojej stronie, to znaczy, że nie korzystasz jeszcze z utm builder. Campaign Utm Builder to narzędzie od Google’a, które możliwi Ci sprawdzanie…

Czytaj dalejUTM builder – co to i jak korzystać?
  • Go to the previous page
  • 1
  • …
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram