Marketing dla pokolenia Alfa – co nas czeka?
Wydaje się, że pokolenie Z to póki co najmłodsza grupa odbiorców, która powinna nas interesować marketingowo. I pewnie tak jest - następne w kolejności pokolenie Alfa to osoby urodzone po…
Wydaje się, że pokolenie Z to póki co najmłodsza grupa odbiorców, która powinna nas interesować marketingowo. I pewnie tak jest - następne w kolejności pokolenie Alfa to osoby urodzone po…
Opinie innych to jedna z tych rzeczy, które najczęściej bierzemy pod uwagę, decydując się na zakup jakiegoś produktu albo skorzystanie z jakiejś usługi. Ufamy nie tylko znajomym, ale też celebrytom…
Nie trzeba być geniuszem, żeby domyśleć się, że skoro ktoś prowadzi firmę, to liczy na to, że uda mu się zarobić na sprzedaży lub oferowaniu swoich usług. Wydaje się, że…
Dla starszych osób wartości i cele, które pokolenie Z stawia na pierwszym miejscu, są często niezrozumiałe. W głównej mierze wynika to z różnicy realiów, w których dorastały poszczególne grupy wiekowe.…
Lepsze jest wrogiem dobrego - w 1985 r. przekonała się o tym The Coca-Cola Company. Marka traciła wtedy konsumentów na rzecz największego konkurenta, czyli Pepsi. Skutkiem zbyt gwałtownych ruchów mających…
Konkursy i loterie to dobry pomysł na działania marketingowe. Lubią je zarówno firmy, jak i konsumenci. Ale aby taka akcja nie obróciła się przeciwko nam, trzeba pamiętać o kilku zasadach.…
Popkultura jest świetnym polem do działania dla marketingu. Bardzo często intuicja i doświadczenie marketerów ich nie zawodzą. Osoby, które zajmują się promocją produktów i usług śledzą trendy bardzo uważnie. Dzięki…
Trudno obracać się w świecie marketingu i nie odnieść się do szeroko ostatnio omawianych, dość niefortunnych, działań marki Tyskie. Ta kampania świąteczna może pozostać w pamięci odbiorców na jakiś czas.…
Nie da się ukryć, że nie każda firma (a raczej rzadko która) ma nieograniczony budżet na marketing. A reklamy jednak trzeba robić. Jeśli zastanawiasz się, który z kanałów - Google…
Każdy biznes, który działa już od jakiegoś czasu, ma na swoim koncie zadowolonych klientów. W innym przypadku utrzymanie go byłoby co najmniej trudne, a ze sporym prawdopodobieństwem właściwie niemożliwe. Takimi…