Koniec treści
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
    • Agencja social media
    • Projektowanie stron www
    • Google Ads
    • Copywriting
    • Grafik
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Na zdjęciu widać kabel, który symbolizuje łączenie się, co nawiązuje do tematu: najpopularniejsze social media w Polsce

Najpopularniejsze social media w Polsce

  • Post published:20 kwietnia 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Które medium społecznościowe jest Waszym ulubionym? Pewnie część z Was stara się podążać z duchem czasu i korzysta z tych najnowszych. Inni z kolei preferują klasykę i stare, sprawdzone kanały.…

Czytaj dalejNajpopularniejsze social media w Polsce
Na grafice widać wideorejestrator, który symbolizuje rejestrowanie danych, co robią również algorytmy. Artykuł odpowiada na pytanie, czym jest remarketing, w którym można zastosować te dane.

Czym jest remarketing?

  • Post published:13 kwietnia 2023
  • Post category:Słownik marketingowy

Różnego rodzaju narzędzia dają nam możliwość przeanalizowania tego, kto odwiedził naszą stronę, ile czasu na niej spędził i jakie wykonał kroki. My mamy zazwyczaj dostęp do danych zbiorczych i statystyk,…

Czytaj dalejCzym jest remarketing?
Na zdjęciu jest zawiniątko zawieszone na patyku, co nawiązuje do bociana przynoszącego dzieci, o którym była mowa w reklamie pampersów

Reklama pampersów w Japonii – nieznajomość kultury szkodzi

  • Post published:10 kwietnia 2023
  • Post category:Reklamowe wpadki

Dziś historia o marce Pampers, która po sukcesie na Zachodzie chciała zawojować świat. Wybór padł na rynek japoński. Niestety reklama pampersów z bocianem transportującym zawiniątko nie przyniosła firmie sukcesu. Wręcz…

Czytaj dalejReklama pampersów w Japonii – nieznajomość kultury szkodzi
Kostka do gry i dwie piłki do gry w piłkę nożną, które symbolizują zabawy dla odbiorcy reklamy w internecie

Questvertising – ciekawa forma reklamy w internecie

  • Post published:1 kwietnia 2023
  • Post category:Słownik marketingowy

Nie chodzi tylko o to, aby stworzyć reklamę i puścić ją w świat. Liczy się to, do ilu osób dotrze, i ilu odbiorców ją zapamięta. To ogromne wyzwanie, jeśli wziąć…

Czytaj dalejQuestvertising – ciekawa forma reklamy w internecie
Na zdjęciu widać cyfrę jeden ułożoną z telefonów komórkowych. Odnosi się do zasady algorytmu Google: mobile first

Mobile first – warto mieć mobilną wersję strony

  • Post published:26 marca 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Większość internautów korzysta z Sieci za pomocą urządzeń mobilnych. Nie odkrywamy tym stwierdzeniem Ameryki. Chcemy jednak zwrócić Twoją uwagę na to, że Google też to wie i skrzętnie wykorzystuje w…

Czytaj dalejMobile first – warto mieć mobilną wersję strony
Zdjęcie przedstawia myszkę komputerową leżącą na kopercie, co symbolizuje temat wpisu: mailing a prawo

Mailing a prawo – o czym trzeba pamiętać?

  • Post published:21 marca 2023
  • Post category:Prawo w reklamie

Mailing to bardzo popularny sposób komunikacji z klientami (lub potencjalnymi klientami). Tą drogą można przesyłać praktycznie wszystkie rodzaje wiadomości - informacyjne, wizerunkowe, reklamowe. Ważne jednak, żeby działać zgodnie z prawem.…

Czytaj dalejMailing a prawo – o czym trzeba pamiętać?
Budowla z kamieni, która symbolizuje odpowiedź na pytanie, czy marketing i reklama to to samo. Reklama to jeden z fundamentów marketingu.

Czy marketing i reklama to to samo? Obalamy mit

  • Post published:16 marca 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Jak myślicie - czy marketing i reklama to to samo? Zdarza się, że oba pojęcia stosuje się zamiennie, ale raczej tylko w nieformalnej komunikacji. Tam, gdzie potrzebna jest precyzja, warto…

Czytaj dalejCzy marketing i reklama to to samo? Obalamy mit
Zdjęcie zabawkowego samochodu, który symbolizuje kierowanie reklam do dzieci

Kierowanie reklam do dzieci – zasady Google Ads

  • Post published:11 marca 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Google w swoich zasadach dotyczących reklam bardzo precyzyjnie i szczegółowo określa, co i jak można prezentować dzieciom. Chodzi tu nie tylko o przekazy kierowane bezpośrednio do najmłodszej grupy wiekowej, ale…

Czytaj dalejKierowanie reklam do dzieci – zasady Google Ads
Na zdjęciu widać rękawice kuchenne i kosmetyki, co symbolizuje stereotypowy wizerunek kobiet w reklamie

Wizerunek kobiet w reklamie – czego nie robić?

  • Post published:8 marca 2023
  • Post category:Przegląd reklam

Z okazji Dnia Kobiet wrzucamy kolejny wpis z cyklu "przegląd reklam". Ale tym razem podchodzimy do tematu trochę przewrotnie. Opowiemy o kampaniach, które pokazują kobiety tak, jak nie powinny. Potraktujcie…

Czytaj dalejWizerunek kobiet w reklamie – czego nie robić?
Na zdjęciu widać ciężarki treningowe, które symbolizują ciężar odpowiedzialności za wizerunek marki, jaki dźwiga brand hero

Jak brand hero działa na odbiór reklamy?

  • Post published:5 marca 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Coraz więcej marek stawia na nadawanie swoim produktom "ludzkiej" (albo zwierzęcej ;)) twarzy. Brand hero, czyli maskotka symbolizująca firmę lub produkt, może mieć wpływ na to, jak odbiorcy zareagują na…

Czytaj dalejJak brand hero działa na odbiór reklamy?
  • Go to the previous page
  • 1
  • …
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • …
  • 17
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram