Skip to content
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • Oferta
    • Agencja social media
      • Prowadzenie profili społecznościowych
      • Prowadzenie instagram
      • Prowadzenie tik tok
      • Prowadzenie facebook
      • Obsługa marek na LinkedIn
      • Obsługa kanałów na YouTube
      • Analityka social media
      • Strategie komunikacji w social mediach
      • Audyty i konsultacje social media
    • Projektowanie stron www
      • Projektowanie stron internetowych dla firm
    • Reklamy
      • Google Ads
      • Reklama sklepu internetowego
      • Kampania Meta Ads
      • Instagram Ads
      • LinkedIn Ads
      • YouTube Ads
    • Copywriting
    • Grafik
      • Rebranding
      • Branding – Systemy Identyfikacji Wizualnej
      • Prezentacje firmowe
      • Grafiki do social media
      • Banery i formaty reklamowe
      • Projektowanie graficzne logo
      • Projektowanie opakowań
      • Projekt graficzny ulotki
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
    • Akcje marketingowe
      • Konkursy internetowe
      • Loterie konsumenckie
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
    • Agencja social media
      • Prowadzenie profili społecznościowych
      • Prowadzenie instagram
      • Prowadzenie tik tok
      • Prowadzenie facebook
      • Obsługa marek na LinkedIn
      • Obsługa kanałów na YouTube
      • Analityka social media
      • Strategie komunikacji w social mediach
      • Audyty i konsultacje social media
    • Projektowanie stron www
      • Projektowanie stron internetowych dla firm
    • Reklamy
      • Google Ads
      • Reklama sklepu internetowego
      • Kampania Meta Ads
      • Instagram Ads
      • LinkedIn Ads
      • YouTube Ads
    • Copywriting
    • Grafik
      • Rebranding
      • Branding – Systemy Identyfikacji Wizualnej
      • Prezentacje firmowe
      • Grafiki do social media
      • Banery i formaty reklamowe
      • Projektowanie graficzne logo
      • Projektowanie opakowań
      • Projekt graficzny ulotki
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
    • Akcje marketingowe
      • Konkursy internetowe
      • Loterie konsumenckie
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Zdjęcie zabawkowego samochodu, który symbolizuje kierowanie reklam do dzieci

Kierowanie reklam do dzieci – zasady Google Ads

  • Post published:11 marca 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Google w swoich zasadach dotyczących reklam bardzo precyzyjnie i szczegółowo określa, co i jak można prezentować dzieciom. Chodzi tu nie tylko o przekazy kierowane bezpośrednio do najmłodszej grupy wiekowej, ale…

Czytaj dalejKierowanie reklam do dzieci – zasady Google Ads
Na zdjęciu widać rękawice kuchenne i kosmetyki, co symbolizuje stereotypowy wizerunek kobiet w reklamie

Wizerunek kobiet w reklamie – czego nie robić?

  • Post published:8 marca 2023
  • Post category:Przegląd reklam

Z okazji Dnia Kobiet wrzucamy kolejny wpis z cyklu "przegląd reklam". Ale tym razem podchodzimy do tematu trochę przewrotnie. Opowiemy o kampaniach, które pokazują kobiety tak, jak nie powinny. Potraktujcie…

Czytaj dalejWizerunek kobiet w reklamie – czego nie robić?
Na zdjęciu widać ciężarki treningowe, które symbolizują ciężar odpowiedzialności za wizerunek marki, jaki dźwiga brand hero

Jak brand hero działa na odbiór reklamy?

  • Post published:5 marca 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Coraz więcej marek stawia na nadawanie swoim produktom "ludzkiej" (albo zwierzęcej ;)) twarzy. Brand hero, czyli maskotka symbolizująca firmę lub produkt, może mieć wpływ na to, jak odbiorcy zareagują na…

Czytaj dalejJak brand hero działa na odbiór reklamy?
Na grafice widać pastę i szczoteczkę do zębów, które są przykładem na produkty komplementarne i obrazują, czym jest cross-selling

Czym jest cross-selling?

  • Post published:1 marca 2023
  • Post category:Słownik marketingowy

Sprzedaż - a z punktu widzenia klienta zakup - jest udana wtedy, gdy obie strony są zadowolone. Istnieją techniki, które to ułatwiają. Jeśli chcesz wiedzieć, czym jest cross selling, śmiało…

Czytaj dalejCzym jest cross-selling?
Na zdjęciu widać obrożę i rolkę czarnej taśmy klejącej, które symbolizują ograniczenia w reklamach Google Ads

Ograniczenia w reklamach Google Ads

  • Post published:24 lutego 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Wiemy już, że o niektórych produktach w reklamach Google Ads mówić nie wolno. Zakaz obejmuje też niektóre reklamowe działania. Warto dowiedzieć się również, co reklamować można, ale tylko pod pewnymi…

Czytaj dalejOgraniczenia w reklamach Google Ads
Na zdjęciu widać biret, który symbolizuje wiedzę akademicką. Napis na zdjęciu głosi: marketer czy marketingowiec - sprawdź, co na ten temat mówią eksperci

Marketer czy marketingowiec?

  • Post published:21 lutego 2023
  • Post category:Słownik marketingowy

Nie da się ukryć, że język polski jest trudny. Wątpliwości mogą budzić nie tylko zasady ortograficzne czy gramatyczne, ale też słowotwórcze. Głównie dzieje się tak w przypadku branż, które w…

Czytaj dalejMarketer czy marketingowiec?
Na zdjęciu widać kota, który symbolizuje temat wpisu: reklamy z kotami czyli przegląd reklam z okazji Dnia Kota

Reklamy z kotami – przegląd z okazji Dnia Kota

  • Post published:17 lutego 2023
  • Post category:Przegląd reklam

Dziś 17 lutego, a to oznacza, że swoje święto obchodzą samozwańczy władcy Wszechświata... Tak, mowa o kotach. Jeśli macie w domach mruczące i puchate źródła szczęścia, nie zapomnijcie zaserwować im…

Czytaj dalejReklamy z kotami – przegląd z okazji Dnia Kota
Na zdjęciu widać odkurzacz, który nawiązuje do tematu wpisu - marki Hoover, która dała przykład na to, czego nie robić w marketingu

Kampania Hoovera – czego nie robić w marketingu

  • Post published:13 lutego 2023
  • Post category:Reklamowe wpadki

Hoover to znana firma, słynąca głównie ze swoich odkurzaczy. Mało by brakowało, a do teraz przetrwałoby tylko wspomnienie o niej. I to dość niechlubne. Wypuszczenie zmodyfikowanej wersji kampanii, która przyniosła…

Czytaj dalejKampania Hoovera – czego nie robić w marketingu
Na zdjęciu widać zmiotkę i szufelkę, które symbolizują to, żeby nie zamiatać trudnych sytuacji pod dywan. Wiąże się to z tym, jak reagować na negatywne komentarze?

Jak reagować na negatywne komentarze? Garść porad

  • Post published:9 lutego 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Niestety nie zawsze jest miło i kolorowo… Czasem trafi się klient wyjątkowo wymagający, innym razem możesz mieć gorszy dzień i kontakt z klientem nie przebiega tak, jak powinien. I mamy…

Czytaj dalejJak reagować na negatywne komentarze? Garść porad
Na grafice widać pięć śrubokrętów, które symbolizują darmowe narzędzia od Google

Przydatne i darmowe narzędzia od Google

  • Post published:2 lutego 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Wszystkie narzędzia, których potrzebujesz do zarządzania swoim biznesem, czasem, pracą i mediami społecznościowymi, masz właściwie pod ręką - w telefonie, ewentualnie w komputerze. Z wielu z nich możesz korzystać bezpłatnie.…

Czytaj dalejPrzydatne i darmowe narzędzia od Google
  • Go to the previous page
  • 1
  • …
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • …
  • 18
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram