Reklamy z seniorami – przegląd
Czy wiedzieliście, że seniorzy to jedna z najczęściej świętujących grup? Swoje dni obchodzą 1 października i 14 listopada, ale też dziś, 20 października. Z tej okazji przygotowaliśmy przegląd - prezentujemy…
Czy wiedzieliście, że seniorzy to jedna z najczęściej świętujących grup? Swoje dni obchodzą 1 października i 14 listopada, ale też dziś, 20 października. Z tej okazji przygotowaliśmy przegląd - prezentujemy…
Nie będzie przesadą, jeśli stwierdzimy, że brief to podstawa współpracy agencji reklamowej lub marketingowej z klientem. Jest dokumentem, w którym klient zawiera najważniejsze informacje dotyczące planowanej kampanii i zadania agencji.…
Lejek sprzedażowy składa się z trzech podstawowych etapów. Jego środkowa część to tak zwane MoFu. Przekaz kierujemy do osób, które już wiedzą o istnieniu naszej marki. Mogły one np. zetknąć…
Tematem jednego z ostatnich naszych wpisów był lejek sprzedażowy. Przypomnijmy, że jest on zbudowany z trzech części. Jego celem jest przeprowadzenie potencjalnie zainteresowanych odbiorców przez cały proces - od zdobycia…
Jeśli zżera Cię ciekawość, skąd pochodzi ruch na Twojej stronie, to znaczy, że nie korzystasz jeszcze z utm builder. Campaign Utm Builder to narzędzie od Google’a, które możliwi Ci sprawdzanie…
Nostalgiczna reklama Fanty z okazji jej jubileuszu - tu przecież nie może być wpadki! Temat wdzięczny i sympatyczny. Tęsknota za starymi dobrymi czasami włącza się czasem każdemu, a przecież słodki…
Lejek sprzedażowy to, mówiąc najprościej, ścieżka, jaką przechodzi klient od uświadomienia sobie, że Twoja firma w ogóle istnieje na rynku, aż do dokonania zakupu i zostania potencjalnym stałym klientem. Lejek…
Dlaczego warto połączyć WhatsApp ze swoim profilem Facebook? Przecież istnieje już opcja kontaktu przez Messenger. Czy to nie wystarczy? WhatsApp to jeden z najpopularniejszych komunikatorów, od Messengera odróżnia go to,…
Szybkość strony jest kluczowa, jeśli w reklamach kierujesz odbiorców na swoją www. Nikt z nas nie lubi przecież czekać aż witryna się załaduje... Zastanawiasz się pewnie, jak możesz się upewnić,…
Konwersja jako cel w kampaniach internetowych to bardzo szerokie pojęcie. Mówiąc najprościej, jest to konkretne działanie, jakie ma wykonać odbiorca Twojej kampanii. Jaka konwersja wariancie?Zastanów się, na czym Ci najbardziej…