Skip to content
Logo agencja reklamowa Śmiało
  • Oferta
    • Agencja social media
      • Prowadzenie profili społecznościowych
      • Prowadzenie instagram
      • Prowadzenie tik tok
      • Prowadzenie facebook
      • Obsługa marek na LinkedIn
      • Obsługa kanałów na YouTube
      • Analityka social media
      • Strategie komunikacji w social mediach
      • Audyty i konsultacje social media
    • Projektowanie stron www
      • Projektowanie stron internetowych dla firm
    • Reklamy
      • Google Ads
      • Reklama sklepu internetowego
      • Kampania Meta Ads
      • Instagram Ads
      • LinkedIn Ads
      • YouTube Ads
    • Copywriting
    • Grafik
      • Rebranding
      • Branding – Systemy Identyfikacji Wizualnej
      • Prezentacje firmowe
      • Grafiki do social media
      • Banery i formaty reklamowe
      • Projektowanie graficzne logo
      • Projektowanie opakowań
      • Projekt graficzny ulotki
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
    • Akcje marketingowe
      • Konkursy internetowe
      • Loterie konsumenckie
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
    • Agencja social media
      • Prowadzenie profili społecznościowych
      • Prowadzenie instagram
      • Prowadzenie tik tok
      • Prowadzenie facebook
      • Obsługa marek na LinkedIn
      • Obsługa kanałów na YouTube
      • Analityka social media
      • Strategie komunikacji w social mediach
      • Audyty i konsultacje social media
    • Projektowanie stron www
      • Projektowanie stron internetowych dla firm
    • Reklamy
      • Google Ads
      • Reklama sklepu internetowego
      • Kampania Meta Ads
      • Instagram Ads
      • LinkedIn Ads
      • YouTube Ads
    • Copywriting
    • Grafik
      • Rebranding
      • Branding – Systemy Identyfikacji Wizualnej
      • Prezentacje firmowe
      • Grafiki do social media
      • Banery i formaty reklamowe
      • Projektowanie graficzne logo
      • Projektowanie opakowań
      • Projekt graficzny ulotki
    • Influencer marketing
    • Filmy reklamowe
    • Akcje marketingowe
      • Konkursy internetowe
      • Loterie konsumenckie
  • Realizacje
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Gogle do nurkowania symbolizują wypłynięcie na szerokie wody marketingu poprzez zadanie pytania czy działania wizerunkowe przekładają się na sprzedaż

Czy działania wizerunkowe przekładają się na sprzedaż? Obalamy mit

  • Post published:10 października 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Jak pewnie wiecie, marketing to coś więcej niż sama reklama. W jego zakres wchodzi m.in. budowanie wizerunku marki. Trzeba jednak przyznać, że działania inne niż te ukierunkowane na zdobycie klientów…

Czytaj dalejCzy działania wizerunkowe przekładają się na sprzedaż? Obalamy mit
zdjęcie przedstawia zabawkowe banknoty, które nawiązują do tematu, jak napisać artykuł sponsorowany

Jak napisać artykuł sponsorowany?

  • Post published:4 października 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Szukasz wskazówek, jak napisać artykuł sponsorowany, który będzie chciało się czytać? No to znalazłeś/znalazłaś :) 5 podpowiedzi, jak napisać artykuł sponsorowanyJak pewnie się orientujesz, jest to dość specyficzna forma. Niby…

Czytaj dalejJak napisać artykuł sponsorowany?
Kas rowerowy z czerwoną lampką odnosi się do tego, co powinno zaalarmować nas przy współpracy z agencją lub freelancerem

Panie, kto to panu tak ***, czyli red alert przy współpracy z agencją lub freelancerem

  • Post published:24 września 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Korzystanie z jakichkolwiek specjalistycznych usług wymaga pewnej dozy zaufania. Jeśli odwiedzamy mechanika czy fryzjera, raczej nie zakładamy jego złej woli. A w każdym razie robimy wiele, aby uniknąć podejrzeń w…

Czytaj dalejPanie, kto to panu tak ***, czyli red alert przy współpracy z agencją lub freelancerem
Nożyczki jako symbol tego, że pokolenie X odcina się od krzykliwych reklam

Pokolenie X – jaki przekaz reklamowy będzie najbardziej trafiony?

  • Post published:14 września 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Konkretny. I zwięzły, tak jak nasza odpowiedź na pytanie z tytułu wpisu ;) Pokolenie X, głównie z powodu czasów, w których dorastało, ceni sobie jasne sytuacje. Zaufanie iksów jako konsumentów…

Czytaj dalejPokolenie X – jaki przekaz reklamowy będzie najbardziej trafiony?
reklamy o jedzeniu - przegląd z okazji dnia polskiej żywności; na zdjęciu widać talerz z ułożonym w kształt biało-czerwonego serca jogurt z dżemem wiśniowym

Reklamy o jedzeniu – przegląd

  • Post published:25 sierpnia 2023
  • Post category:Przegląd reklam

Jedzenie to jedna z największych przyjemności w życiu. A jeśli przy okazji można dać wyraz swoim patriotycznym odczuciom, to tym bardziej ;) 25 sierpnia to Dzień Polskiej Żywności, więc z…

Czytaj dalejReklamy o jedzeniu – przegląd
czym jest csr - na grafice widać suszarkę do włosów, która symbolizuje rozgrzewanie serc odbiorców.

Czym jest CSR i co ma wspólnego z marketingiem?

  • Post published:10 sierpnia 2023
  • Post category:Słownik marketingowy

W jednym z naszych wpisów wyjaśnialiśmy, że działania marketingowe to coś więcej niż tylko reklama. W dzisiejszym wpisie opowiemy o tym, czym jest CSR. Czym jest CSR... CSR to skrót…

Czytaj dalejCzym jest CSR i co ma wspólnego z marketingiem?
Reklama online działa też w przypadku biznesów ofline

Mity marketingu: reklama online nie jest dla mnie, bo mój biznes nie jest internetowy.

  • Post published:7 sierpnia 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Część osób prowadzących swoje biznesy offline uznaje, że nie ma sensu reklamować się w internecie. Obawiają się, że stracą pieniądze, a nie uzyskają żadnych efektów. Nie musi tak być. Sprawdź,…

Czytaj dalejMity marketingu: reklama online nie jest dla mnie, bo mój biznes nie jest internetowy.
Wpis dotyczy marki EA, która wypuściła oryginalny gadżet reklamowy dla gry: kastet. Na zdjęciu widać gaz pieprzowy, który nawiązuje do tej tematyki.

Oryginalny gadżet reklamowy? Tak, ale…

  • Post published:31 lipca 2023
  • Post category:Reklamowe wpadki

sprawdź najpierw, czy nie łamiesz przy tym prawa ;) To nie takie nieprawdopodobne - marka EA wpadła na genialny pomysł na gadżet reklamowy. I dopiero gdy marketingowa machina ruszyła, okazało…

Czytaj dalejOryginalny gadżet reklamowy? Tak, ale…
na grafice widać dwie butelki oraz napis: Facebook nie pozwala nabijać odbiorców w butelkę. To nawiązanie do tematu: zakazane reklamy

Zakazane reklamy – czego nie wolno obiecywać na Facebooku

  • Post published:25 lipca 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Zakazane reklamy, a szczególnie te w mediach społecznościowych, to obszerny temat. Zasady obejmują m.in. to, czego i jak nie wolno reklamować, jakie praktyki są niedozwolone w przypadku przekazów, które mogą…

Czytaj dalejZakazane reklamy – czego nie wolno obiecywać na Facebooku
na zdjęciu widać gitarę, która symbolizuje działania zgodne z tym, co gra w duszach odbiorców. Sposobem jest marketing generacyjny. Co to takiego wyjaśniamy we wpisie

Marketing generacyjny – co to?

  • Post published:19 lipca 2023
  • Post category:Porady marketingowe

Sami odpowiemy sobie na pytanie z grafiki, bo odpowiedź jest dość oczywista: Pewnie, kto by nie chciał ;) Jednym ze sposobów na to jest marketing generacyjny. Co to takiego? Marketing…

Czytaj dalejMarketing generacyjny – co to?
  • Go to the previous page
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • …
  • 18
  • Go to the next page

Masz gotowy brief? A może jeszcze nie wiesz, czego potrzebujesz? Doradzimy. Śmiało!

Napisz do nas

RODO i Polityka prywatności

Facebook

Instagram